«کامالا هریس» کاملاً فاقد صلاحیت است

اقتصاد ایران: نماینده سابق کنگره آمریکا در واکنش به کناره‌گیری «بایدن» از رقابت‌های انتخاباتی این کشور و حمایت وی از معاونش تصریح کرد: «کامالا هریس» کاملاً فاقد صلاحیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره آمریکا امروز دوشنبه و در ارتباط با انصراف «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و سپس حمایتش از «کامالا هریس» در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: همان افرادی که کشور را با «بایدن» به عنوان بزرگ خود اداره می‌کنند، به اداره کشور با «کامالا هریس» به عنوان چهره اصلی خود ادامه خواهند داد.

نماینده سابق کنگره آمریکا در این خصوص ادامه داد: هر کدام از دموکرات‌ها ممکن است به عنوان نامزد آنها انتخاب شوند. افرادی که در واقع کشور را اداره می‌کنند، نخبگان صاحب قدرت غیرمنتخب از مجموعه های صنعتی نظامی و دولتی امنیت ملی هستند که رسانه‌های تبلیغاتی غول پیکر به عنوان سخنران آنها عمل می‌کنند.

«تولسی گابارد» در این ارتباط اضافه کرد: کامالا هریس کاملاً فاقد صلاحیت برای فرماندهی کل است که مسئولیتش حفظ امنیت و امنیت کشور ما به شمار می‌آید. او نه تنها نمی‌توانست از مرز ما محافظت کند؛ حتی نمی‌خواست (که این کار را انجام دهد) و مکرر به دروغ مدعی شد: مرز ما امن است!

«کامالا هریس» کاملاً فاقد صلاحیت است

پس از کناره گیری جو بایدن، نامزد اصلی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گمانه زنی‌ها برای جانشینی وی افزایش یافته است؛ روزنامه واشنگتن پست در این باره اعلام کرد که حمایت مقامات و اعضای ارشد حزب دموکرات از نامزدی «کامالا هریس» معاون کنونی بایدن در حال افزایش است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ