مقاومت مردم غزه معادلات جهان را به هم زده است

اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انس با قرآن به حدی مردم غزه را استوار کرده که امروز به الگو در جهان تبدیل شده‌ و معادلات جهانی را به هم زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عرب انصاری ظهر امروز (دوشنبه) در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بیشترین حافظان قرآن در غزه هستند، منطقه‌ای بسیار کم وسعت که قاریان و حافظان قرآن بسیاری در آن وجود دارد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: الفت با قرآن به حدی به آنان پایداری و استواری بخشیده است که امروز به الگو و اسوه‌ای در جهان معاصر تبدیل شده‌اند و معادلات جهانی را به هم زدند، هیچ گاه اجماع جهانی علیه رژیم قاصب صهیونیستی صورت نگرفته بود اما امروز این اتفاق رخ داده است و به جز آمریکا و انگلیس که توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شوند عمده کشورهای دنیا فهمیده‌اند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: درسی که از عاشورا مانده است، این است که بازماندگان باید حماسه‌ها را حفظ و بازگو کنند، اگر مجاهدت حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (ع) نبود هیچ چیزی از قیام بزرگ عاشورا و آن حماسه بزرگ نمی‌ماند.

انصاری عنوان کرد: اسرای دشت کربلا آزادگان، حاکمان و پیام‌آوران واقعه کربلا بودند که حماسه خلق کردند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: دفاع از ارزش‌ها باید مدنظر باشد و فریادمان در این خصوص رسا باشد، ما پیام‌آوران عاشورای دهه ۶۰ تا الان هستیم، هر روزمان باید عاشورا و همه جا باید کربلا باشد.

وی اذعان داشت: وظیفه انعکاس واقعه عاشورا بر عهده همه است، اینکه فردی در یک پست و دیگری متصدی پست دیگری است، مهم نیست، منطق اصلی «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ» است.

انصاری خاطرنشان کرد: از مسؤولیت اجتماعی که برعهده داریم سخت سوال خواهند کرد، مسؤولیت‌های اجتماعی یک فرد از مسؤولیت‌های شخصی وی قطعاً خطیرتر خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ