پیگیری حل مشکل اسناد رودخانه سفیدرود در دستور کار است

اقتصاد ایران: رشت- رییس کل دادگستری گیلان گفت: پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از حوزه قضائی سنگر با تقدیر از قضات و کارمندان بخش سنگر اظهار کرد: باید نقاط قوت را تقویت کرده و با رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها و توجه به برنامه عملیاتی در راستای ارتقا دستگاه قضائی گام برداریم.

وی با اشاره به وجود پرونده‌های معوق در دادسرا افزود: انتظار است که راهکارهای مناسبی در جهت کاهش پرونده‌های معوق اندیشیده شود زیرا وجود چنین پرونده‌هایی بی اعتمادی و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای قضائی استان رسیدگی را از وظایف محوری دستگاه قضائی برشمرد و افزود: پرسنل خدوم حوزه قضائی سنگر تمام تلاش خود را در راستای رسیدگی سریع و با دقت به پرونده‌های قضائی مبذول می‌کنند تا از اطاله دادرسی پرهیز شده و رضایت همشهریان نیز حاصل شود.

وی با بیان اینکه کارکنان حوزه قضائی سنگر رتبه نخست اجرای برنامه عملیاتی به خود اختصاص داده‌اند، گفت: در شاخص‌هایی مانند صلح و سازش نیز شاهد افزایش ۸ درصدی در ماه‌های اخیر در این حوزه قضائی هستیم.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی بررسی مسائل حقوق عامه از قبیل مشکلات کارگری، رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران را از دیگر اهداف بازدیدهای شهرستانی خواند و با اشاره به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب شده و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به صنعت و اقتصاد کشور تصریح کرد: مسئولان قضائی نیز با پیگیری و حل مشکلات حقوقی تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین تصریح کرد: پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضائی قرار گرفته است.

وی در ادامه این سفر و بازدید از یکی از معادن شن و ماسه، یکی از مصادیق حقوق عامه را برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه به طور گسترده از بستر رودخانه‌ها دانست و گفت: این برداشت‌های بدون ضابطه آسیب‌های جدی به محیط زیست وارد کرده که باید در اعطای مجوز و میزان برداشت، نظارت‌های لازم از سوی سازمان‌های متولی صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ