اتمام مرحله آماده‌سازی فروش پسماند روی زنجان

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مرحله آماده‌سازی فروش محل باطله‌های معدنی پسماند شهرک تخصصی روی مطابق برنامه زمان‌بندی اجرا و به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی در جلسه کمیته هماهنگی فروش دپوی پسماند شهرک روی زنجان، اظهار کرد: مطابق شرایط قرارداد، پس از تنفیذ قرارداد به برنده مزایده، مهلت اجرای مرحله آماده‌سازی تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه بوده است که هم اکنون شاهد اجرا و اتمام آن هستیم.

وی افزود: در این مرحله اقدامات لازم جهت آماده‌سازی محل دپو از جمله تجهیز کارگاه، آزمایشگاه، اقدامات زیرساختی آب و برق، برداشت آزمایشی، نصب باسکول و همچنین تهیه و تدوین طرح‌های زیست محیطی، طرح برداشت و سامانه فروش پسماند توسط برنده مزایده صورت گرفته است.

گلشنی با اشاره به آغاز دوره قطعیت قرارداد، یادآور شد: هم اکنون بازه ۱۰ ساله دوره قطعیت که شامل برداشت و فروش پسماند است، آغاز شده که پس از اتمام این دوره ۶ ماه جهت بازسازی محل باطله‌ها و تحویل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به فرایند اجرای فروش پسماند، تصریح کرد: در این مرحله پس از به روزرسانی ضمانت نامه‌ها، آنالیز آزمایشگاهی دپوی هزار تنی در سایت zanjandepo.ir قرار گرفته و واحدهای متقاضی می‌توانند مدارک خود را جهت خرید در این سایت بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: احراز صلاحیت خریداران همچون مجوز حمل پسماند و ظرفیت تولید توسط اداره‌کل صمت بررسی می‌شود که پس از تأیید امکان خرید میسر می‌شود.

گلشنی افزود: بسته دپو به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می‌رسد و شرکت مجری موظف است در بازه‌های زمانی ۴ ماهه، ۳۱ درصد از درآمد فروش را به خزانه واریز کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق قرارداد شرکت موظف شده به جز سال اول که مشمول ۵۰ درصد تخفیف است، سالانه ۶۰۰ هزار تن از پسماند را به فروش برساند و در صورت فروش مازاد مشمول یک درصد تخفیف شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ