راهبردهای ترسیم شده برای انتخابات در مازندران محقق شد

اقتصاد ایران: ساری- مسوول دفتر شورای نگهبان و بازرسی و نظارت انتخابات در مازندران گفت: راهبردهای ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری براب انتخابات در استان تا حدود زیادی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر زکوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شورای نگهبان چاره‌ای ندارد که مر قانون عمل کند، افزود: در پیش نویس تغییر قانون انتخابات بندی آمده که ممنوعیت دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها را مورد توجه قرار داده است ولی در صحن مجلس این ماده قانونی حذف شد.

وی گفت: تدوین قانون جامع انتخابات را ز جمله مطالبات از مجلس می‌دانیم و نمایندگان باید در این حوزه گام بردارند و درصد کمی از مطالبات مقام معظم رهبری در قانون انتخابات برآورده شده است.

حجت الاسلام زکوی راه اندازی کانال‌های استانی تلویزیونی را از جمله گام‌های مثبت برای تحقق عدالت انتخاباتی برشمرد و گفت: اکنون هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت دخالت نمایندگان ر عزل و نصب‌ها وجود ندارد و دست شورای نگهبان در برخورد با این تخلفات بسته است از این رو راهکار اصلی تغییر قانون است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مازندران با بیان اینکه در سال گذشته و جاری در مجموع ۵ انتخابات برگزار شد، ادامه داد: در انتخابات‌ها مشارکت مردم نسبتاً خوب بود و راهبردهای ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری تقریباً در استان اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام ذکوی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را چهار راهبرد اصلی ترسیم شده بسته مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مشارکت و رقابت به ویژه در دوره انتخابات ریاست جمهوری خوب بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ