توطئه صهیونیست‌ها برای آوارگی ساکنان شمال غزه و کشتار آنها

اقتصاد ایران: درحالی که اشغالگران جنایات خود را از صبح امروز با کشتار ده‌ها غیرنظامی و آواره در مناطق مختلف غزه آغاز کردند، هشدارهای زیادی درباره توطئه صهیونیست‌ها برای آوارگی ساکنان شمال غزه و قتل عام آنها مطرح شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای اشغالگر صهیونیستی از صبح امروز دوشنبه چندین قتل عام را در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام دادند و دقایقی پیش از این کشتارها، ارتش رژیم صهیونیستی دستورات جدیدی را برای تخلیه شرق خان یونس صادر کرد.

منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر از ساعات صبح امروز چندین خانه را در محله‌های مختلف خان یونس مورد هدف قرار دادند و همزمان با آن حملات توپخانه‌ای ارتش اشغالگر هم انجام شد که ده‌ها شهید و زخمی در میان غیرنظامیان بر جای گذاشت.

از طرف دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم اشغالگر دستورات جدیدی برای آوارگی فلسطینی‌ها از مناطق شرقی خان یونس به اضافه اغلب محله‌های مرکزی این منطقه صادر کرده است.

منابع خبری تاکید کردند که در حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه تا این لحظه 17 فلسطینی به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تعداد شهدای بمباران صهیونیست‌ها در نوار غزه از صبح امروز به 27 نفر به اضافه ده‌ها مجروح رسیده و همچنان تعداد قربانیان که به مجتمع پزشکی ناصر منتقل می‌شوند در حال افزایش است.

توطئه صهیونیست‌ها برای آوارگی ساکنان شمال غزه و قتل عام آنها

از طرف دیگر وزارت کشور دولت غزه با صدور بیانیه‌ای به ساکنان شمال این باریکه نسبت به آوارگی به سمت جنوب هشدار داده و اعلام کرد: هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و اشغالگران، غیرنظامیان را حتی در چادرهای آوارگان هم بمباران می‌کنند.

این وزارتخانه تاکید کرد: رژیم اشغالگر با انتشار تصاویر و صحنه‌هایی از عبور و مرور آوارگان از ایست بازرسی‌ها و ایجاد این توهم که آنها در معرض هیچ خطری قرار ندارند، سعی در فریب شهروندان فلسطینی و آواره کردن آنها از شمال به سمت جنوب دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران با ارسال صدها هزار پیام صوتی از شهروندان در شمال نوار غزه خواسته‌اند که خانه‌های خود را تخلیه کرده و به سمت جنوب حرکت کنند و درصدد فریب دادن غیرنظامیان برای کشتار آنها هستند. رژیم اشغالگر وحشتناک‌ترین اشکال آزار و اذیت را علیه آوارگان انجام می‌دهد و ده‌ها نفر از آنها را اعدام میدانی کرده است.

وزارت کشور دولت غزه از جامعه جهانی خواست تا اقدام جدی برای توقف سیاست سیستماتیک آوارگی فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر انجام داده و این رژیم را تحت فشار شدید قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ