رقابت افزون بر ۷۵۰ یزدی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن

اقتصاد ایران: یزد- رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از رقابت افزون بر ۷۵۰ نفر در مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد. 

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این دوره از مسابقات ۴۷۷ نفر از بانوان در هفت رشته شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل در شهرستان‌های مختلف رقابت خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸۴ نفر در بخش آقایان و در هشت رشته در شهرستان‌های مختلف در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که طبق زمانبندی مشخص شده در مرحله شهرستانی حضور می‌یابند.

میرجلیلی افزود: مرحله شهرستانی مسابقات بانوان از ۲۸ تیرماه آغاز شده و تا نهم مردادماه ادامه دارد، در همین راستا و بر اساس جدول زمانبندی، مسابقات در شهرستات تفت در روز ۲۸ تیرماه، شهرستان اردکان ۲۹ تیرماه، شهرستان میبد ۳۰ و ۳۱ تیرماه برگزار و در شهرستان‌های بافق و بهاباد یکم مردادماه، خاتم و مهریز دوم مردادماه، اشکذر سوم مردادماه، ابرکوه ششم مردادماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مسابقات با حضور شرکت کنندگان شهرستان‌های یزد و زارچ نیز هفتم الی نهم مردادماه در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد برگزار می‌شود.

میرجلیلی بیان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات آقایان نیز از اول تا هفتم مردادماه برگزار می‌شود، بر این اساس امروز در بافق و بهاباد، دوم مردادماه در ابرکوه، تفت و خاتم و مهریز به میزبانی تفت سوم مردادماه، اردکان چهارم مردادماه، میبد پنجم مردادماه و همچنین یزد، زارچ و اشکذر به میزبانی یزد ششم و هفتم مردادماه برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ