ورزشکاران سفیران ایران اسلامی در المپیک هستند

اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه ورزشکاران می‌توانند به عنوان ناجیان اجتماعی نقش آفرینی کنند، گفت: ورزشکاران سفیران ایران اسلامی در المپیک هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه یکشنبه در آئین بدرقه ورزشکاران المپیکی استان تهران با بیان اینکه جامعه ورزش، خاصه قهرمانان، پهلوانان، ورزشکاران و نام آوران رشته‌های مختلف ناخواسته از یک جایگاه مرجعیت اجتماعی برخوردار هستند، اظهار کرد: این مرجعیت محل رجوع برای دیگران می‌شود و به تعبیری افراد جامعه، الگوهای رفتاری را از ورزشکاران دریافت می‌کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه حب ورزشکاران در دل جامعه وجود دارد، گفت: اگر ورزشکاری به نقطه‌ای می‌رسد که مورد توجه اجتماع قرار می‌گیرد، باید قدرشناس او باشیم.

فخاری بیان کرد: یک ورزشکار می‌تواند به عنوان یک ناجی اجتماعی نقش آفرینی کند و این موقعیتی که خداوند برای او فراهم کرده است را از طریق زکات در عمل و فکر در احیای دیگران به کار بگیرد.

استاندار تهران خطاب به ورزشکاران عنوان کرد: قرار گرفتن امروز شما در این موقعیت، نتیجه پشتکار و تلاش خود و حمایت مربیان و خانواده و کسانی است که به شما پشتیبانی مالی و روحی داده اند لذا باید قدر خود را در این موقعیت اجتماعی بدانید، تک تک کسانی که به عنوان ورزشکاران چه المپیکی باشند چه نباشند در دل مردم هستند و این افتخار بزرگی است که نصیب شما شده و خدا به شما این نعمت را ارزانی کرده که در این موقعیت باشید و می‌توانست این جایگاه و نعمت در اختیار افراد دیگر باشد.

وی بیان کرد: وقتی شما به عنوان نمونه انتخاب شده اید رعایت اخلاق و حدود و حق پدر و مادر و مردم جامعه موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید، چرا که مرجعیت ورزشکاران قابل توجه بوده و توصیه این است که فراتر از یک ورزشکار ملی و قهرمان المپیک خود را ببنید، شما با همه ویژگی‌های موجود مثل تمدن، تاریخ، اخلاق و ادب سفیر کشور جمهوری اسلامی ایران هستید و بزرگترین ثروت شما خانواده است.

استاندار تهران گفت: شما ورزشکاران المپیکی ثروتمندترین عنصری هستید که با پرچم کشور حاضر می‌شوید و ما هم به واسطه کارهایی که می‌توانیم زمینه این توفیقات را بیشتر فراهم می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید پرچم سه رنگ باشکوه ایران را برفراز آسمان المپیک به اهتزاز درآورید و دل ملت ایران را شاد کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ