گلکسی رینگ ظاهراً با گوشی‌های غیرسامسونگی هم سازگار است

اقتصاد ایران: ظاهراً برخلاف تصورات قبلی، گلکسی رینگ سامسونگ سازگاری خوبی با سایر گوشی‌های اندرویدی دارد.

درحالی‌که دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ معمولاً با گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیرسامسونگ سازگار هستند، برخی از ویژگی‌های آن‌ها منحصر به گوشی‌ سامسونگ و تبلت‌ سامسونگ است. به نظر می‌رسد سامسونگ عمداً این‌طور وانمود کرده است که گلکسی رینگ تنها با گوشی‌های گلکسی کار می‌کند.

در زمان معرفی گلکسی رینگ، صحبت‌های سامسونگ به گونه‌ای بود که کاربران تصور می‌کردند این حلقه‌ی هوشمند صرفاً با گوشی‌های گلکسی این شرکت سازگاری دارد و حتی با مراجعه به وبسایت سامسونگ نیز چنین تصوری در ذهن مخاطب ایجاد می‌شد؛ اما حالا مشخص شده که گلکسی رینگ ظاهراً با گوشی‌های غیرسامسونگی هم سازگار است.

یوتیوبری با نام برندن لی، اخیراً ویدیویی منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلکسی رینگ با گوشی ناتینگ به‌خوبی کار می‌کند.

برای راه‌اندازی گلکسی رینگ کافی است اپلیکیشن Galaxy Wearable را از گوگل پلی‌استور دانلود و مراحل راه‌اندازی را طی کنید. به احتمال زیاد در طی این فرایند نیاز به نصب اپلیکیشن‌های Samsung Health و SmartThings نیز خواهید داشت. حتی به گزارش یک منبع آگاه، در آينده شاهد پشتیبانی گوشی آیفون از گلکسی رینگ خواهیم بود.

البته همچنان برخی از ویژگی‌ها تنها در صورت اتصال حلقه‌ی هوشمند سامسونگ به یک گوشی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در دسترس خواهند بود. این ویژگی‌ها شامل امتیاز انرژی (Energy Score) و توصیه‌های سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی می‌شوند.

مقالات مرتبط
  • این گلکسی رینگ است؛ اولین حلقه هوشمند سامسونگ
  • آیا می‌توان بدون گوشی سامسونگ از حلقه هوشمند گلکسی رینگ استفاده کرد؟

گلکسی رینگ یک حلقه‌ی سبک از جنس تیتانیوم است. این حلقه از حسگرهای سلامتی (شتاب‌سنج، حسگر BioActive و حسگر دما) در قسمت داخلی بهره می‌برد که می‌تواند ضربان قلب، خواب (مدت، کیفیت و مراحل)، دما و تمرینات ورزشی را اندازه‌گیری و ردیابی کند.

گلکسی رینگ دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب (فشار ۱۰ اتمسفر) است؛ بدین معنی که می‌توانید آن را تا عمق ۱۰۰ متری هنگام شنا همراه خود داشته باشید. این حلقه با یک بار شارژ می‌تواند بین ۶ الی ۷ روز دوام بیاورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ