دیالوگ‌های یک قاتل با سر بریده همسرش

اقتصاد ایران: اما تصور نمی کنید خالق این پادکست به زودی قرار است زنش را به قتل برساند و آخرین پادکستش دقیقا حال و هوای همین لحظات زندگی اوست. او بعد خودش را هم کشته است. این داستان واقعی است...

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرارو، تصور کنید شما مخاطب یک پادکست جنایی هستید که به بررسی جنایات واقعی می پردازد. آخرین پیش اپیزود که منتشر می‌شود از ترس خشکتان می‌زند. دیالوگ‌های یک قاتل با سر بریده همسرش را می‌شنوید و فکر می‌کنید روال متفاوتی برای پادکست انتخاب شده است یا برگرفته از یادداشت‌های یک قاتل زنجیره‌ای است. اما محال است گمان کنید که خالق این پادکست به زودی قرار است زنش را به قتل برساند و آخرین پادکستش دقیقا حال و هوای همین لحظات زندگی اوست. او بعد خودش را هم کشته است. این داستان واقعی است. این روایتی است که پلیس محلی در شرق کشور کانادا اعلام کرده و گفته است که تحقیقات همچنان ادامه دارد.

در گزارش پلیس سلطنتی نیوفاندلند آمده که این جنایت هولناک توسط خالق ایرانی پادکست آخرین شاهد در کانادا رخ داده. پلیس گفته است که مهدی پورباقی احتمالاً همسرش را کشته، تکه تکه کرده و بعد به زندگی خودش پایان داده است.


در توضیح پادکست «آخرین شاهد» آمده است: "این یک پادکست قصه گو نیست. پرونده‌های جنایی واقعی حاوی مصادیق خشونت، حوادث آزاردهنده، مسائل ... و سوء مصرف مواد هستند و می‌توانند برای کودکان و افرادی که روحیه حساس و آسیب پذیر دارند اثرات مخرب و گاه جبران ناپذیر داشته باشند."

اما اگر روایت پلیس کانادا اثبات شود انگار آثار سوء این پادکست بیش از هرکس بر دل خالقش نشسته است. آنطور که در بیوگرافی او ذکر شده مهدی پورباقی فارغ التحصیل دبیرستان علامه حلی و دانشگاه شریف بوده و در حال گذراندن دوره دکترای بیوانفورماتیک در دانشگاه مموریال بود.

او همچنین در یک پست در فیس بوک در تاریخ ۲۲ ژوئن دهمین سالگرد ازدواج خود با همسرش باران را اعلام کرده بود.

طبق گزارش پلیس سلطنتی نیوفاندلند، جسد یک زن ۳۳ ساله ایرانی که کمتر از دو ماه از ورودش به کانادا گذشته بود در داخل یک چمدان در سنت جانز پیدا شد.

جیمز کادیگان رئیس پلیس در روز جمعه اعلام کرد که این پرونده به عنوان یک قتل قلمداد شده است. وی اظهار داشت متوفی یک زن مثله شده ۳۳ ساله ایرانی است که در داخل چمدانی در منطقه خیابان واتر و نزدیک خیابان اسپرینگدیل پیدا شده است. دفتر رئیس پزشک قانونی معتقد است که وی چند روز قبل به قتل رسیده است.

پلیس معتقد است که این چمدان شش روز قبل، بین ساعت ۱ تا ۳ بعداز ظهر روز ۱۰ جولای(۲۰ تیر)، در یک زمین خالی در این منطقه رها شده است. کادیگان اعلام کرد که مظنون اصلی این پرونده شوهر زن، یک مرد ۳۴ ساله ایرانی است.

قسمت آخر پادکست «آخرین شاهد» تکان‌دهنده، آزاردهنده و ترساننده است؛ مخصوصا حالا که احتمال دارد این قسمت با روایت قتل همسر پورباقی تطبیق داشته باشد.

در توضیح این قسمت نوشته شده است: مرده‌ها حرف نمی زنن اما قاتل‌هاشون چرا ...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ