معرفی کامل هتل پارما تکسیم استانبول

اقتصاد ایران: کیفیت سفر علاوه‌بر برنامه‌های تفریحی تا حد زیادی به هتل یا اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید نیز بستگی دارد. برای مثال، هتل پارما تکسیم استانبول یکی از هتل های خوب این شهر است که با ارائه امکاناتی عالی، به تجربه سفری به‌یادماندنی و باکیفیت کمک می‌کند. این هتل که از بهترین هتل های منطقه تکسیم هم محسوب می‌شود، 4 ستاره دارد و هرآن‌چه را که مسافران برای اقامتی راحت به آن نیاز دارند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب، با این هتل آشنا خواهید شد و شرایط رزرو هتل آنتالیا را نیز به شما توضیح خواهیم داد.

معرفی هتل پارما تکسیم استانبول

هتل پارما تکسیم استانبول، هتلی چهارستاره در منطقه بی‌اوغلو و نزدیک به میدان تکسیم است که تنها 300 متر با متروی این منطقه فاصله دارد و امکان رفت‌وآمد در شهر با هزینه کم را برای شما فراهم می‌کند. فاصله کم با میدان تکسیم باعث شده است که این هتل به بیشتر جاذبه‌های گردشگری استانبول واقع در این منطقه، دسترسی راحتی داشته باشد که ازجمله آن‌ها می‌توان به برج گالاتای و کاخ دلماباغچه اشاره کرد.

در نزدیکی این هتل، مراکز خرید فراوانی وجود دارد که بیشتر آن‌ها محصولات را با قیمت‌هایی مناسب عرضه می‌کنند و برای خرید سوغاتی و مایحتاج خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید؛ همچنین، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی در نزدیکی این هتل وجود دارند که تا پاسی از شب فعالیت کرده و امکان صرف یک نوشیدنی لذیذ یا غذای گرم بعد از تجربه شب‌گردی را برای شما فراهم می‌کنند.

امکانات هتل پارما تکسیم

هتل پارما تکسیم استانبول، هتلی مجهز و کامل است و امکانات آن برای اقامتی راحت مناسب است. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به پذیرش 24ساعته اشاره کرد که هر ساعت از شبانه‌روز که به خدمات آن نیاز داشته باشید، به شما کمک خواهند کرد.

لابی هتل به‌صورت 24ساعته فعال است و درصورتی‌که قبل از تایم تحویل اتاق به هتل رسیدید، امکان استراحت در لابی برای شما وجود دارد. بخشی از هتل، اتاق مخصوص چمدان است که در طول استراحت در لابی می‌توانید وسایل خود را به آن سپرده و دغدغه‌ای بابت گم‌شدن آن‌ها نداشته باشید. میز گردشگری از دیگر امکانات هتل است که درصورت تمایل می‌توانید تور گردشگری یا بلیط جاذبه‌های گردشگری استانبول را از آن تهیه کنید.

از دیگر امکانات این هتل جذاب می‌توان به استخر سرپوشیده آن اشاره کرد که با پرداخت هزینه می‌توانید به شنا و تفریح در آن بپردازید. این هتل مجهز به وای‌فای پرسرعت است که در سرتاسر هتل قابل‌استفاده بوده و بدون محدودیت حجم، به رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر استخر، این هتل دارای حمام ترکی نیز هست که در آن ماساژ به شیوه مخصوص و سنتی ترکیه ارائه می‌شود. توصیه می‌کنیم برای ریلکس‌کردن، حمام ترکی این هتل را امتحان کنید. سالن اسپا، آرایشگاه، سالن بدن‌سازی و اتاق مخصوص کنفرانس و جلسات، از دیگر امکانات این هتل هستند.

معرفی کامل هتل پارما تکسیم استانبول

رستوران و کافی‌شاپ هتل پارما تکسیم استانبول

این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ نیز هست که رستوران آن به‌صورت سلف، سرویس‌دهی دارد و انواع غذاهای خوشمزه در این وعده سرو می‌شود. وعده ناهار و شام هتل هم با پرداخت هزینه قابل‌استفاده است و در آن انواع غذاهای بین‌المللی و محلی ترکیه سرو می‌شوند. در کافی‌شاپ هتل، می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف و لذیذ را امتحان کنید و درصورت تمایل، دسرهای فوق‌العاده ترکیه مانند کنافه یا باقلوا را در آن میل کنید. درصورت تمایل، می‌توانید صبحانه خود را در اتاق نیز میل کنید که در این صورت باید درخواست سرویس اتاق را داشته باشید تا ابتدای صبح صبحانه برای شما سرو شود.

اتاق‌های هتل پارما تکسیم

هتل پارما تکسیم استانبول دارای 136 واحد اقامتی است که تمام آن‌ها مجهز به عایق صدا و سیستم تهویه مطبوع هستند. در داخل تمامی اتاق‌ها، یک دستگاه اسپرسوساز موجود است و یخچال و مینی‌بار نیز وجود دارد که درصورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه آن را شارژ کنید. اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن نیز هستند که بسته به نوع و مساحت اتاق در بعضی واحدها با پارتیشن جدا شده و در برخی از اتاق‌ها یک سمت را به خود اختصاص داده است. گاوصندوق، اتو و سشوار، در همه اتاق‌ها وجود دارند و لوازم بهداشتی رایگان در ابتدای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از:

  • اتاق اگزکیوتیو سه‌نفره با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل

  • اتاق خانوادگی سه‌نفره با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل

  • اتاق دلوکس سه‌نفره با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل

  • اتاق دبل یا سینگل سوپریور سه‌نفره با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل

منظره تمام اتاق‌ها رو به شهر و منطقه زیبای تکسیم است و درصورت نیاز، همه واحدها امکان اضافه‌کردن سرویس کودک را نیز دارند.

معرفی کامل هتل پارما تکسیم استانبول

هتل پارما تکسیم استانبول، هتلی که شما را پشیمان نمی‌کند

هتل پارما تکسیم استانبول با داشتن 4 ستاره، جزو هتل های خوب و مدرن استانبول محسوب می‌شود که هزینه اقامت در آن هم چندان بالا نیست و با یک برنامه‌ریزی مالی مناسب می‌توان آن را برای اقامت انتخاب کرد. این هتل که در منطقه تکسیم و در میان بهترین هتل های استانبول قرار دارد، جزو پرطرف‌دارترین هتل های این شهر نیز محسوب می‌شود. برای رزرو این هتل و دیگر هتل های استانبول، کافی است به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید و بعد از ورود به بخش مربوطه یعنی رزرو آنلاین هتل، شهر خود را انتخاب کنید تا لیستی از هتل ها به شما نمایش داده شوند. سپس براساس علاقه و شرایط هتل که در سایت قید شده است، می‌توانید هتل موردنظر خود را انتخاب و رزرو کنید. توصیه می‌کنیم بلافاصله بعد از رزرو هتل استانبول برای خرید بلیط هواپیما استانبول نیز اقدام کنید تا دغدغه‌ای بابت این موضوع نداشته باشید.

5

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ