بازگشت یک زوج اهوازی به زندگی مشترک بعد از ۳ سال جدایی

اقتصاد ایران: اهواز - یک زوج اهوازی که در آستانه طلاق بودند، پس از سه سال جدایی، در قالب پویش «به حرمت امام حسین (ع)» با صلح و سازش به زندگی بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اختلافی که بین یک خانواده پس از گذشت چندین سال زندگی مشترک با سه فرزند ایجاد شده بود و شکایت‌های این زوج علیه هم داشتند، خانم خانواده در یکی از پرونده‌ها محکوم به یک سال زندان شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: در جلسه‌ای که با همت و تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف در معیت دادسرای مجتمع باهنر اهواز برگزار شد، پدر خانواده با اعلام رضایت و صرف نظر از شکایت خود، سرانجام از رفتن مادر خانواده به زندان جلوگیری و همچنین این مادر با آغوش گرفتن فرزندان خود و بخشیدن مهر غایب خود به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حضور اعضای شعبه متعهد و هم قسم شدند که اختلافات به وجود آمده دیگر تکرار نشود و همواره زندگی با محبت و عشق در کنار فرزندان خود داشته باشند.

وی عنوان کرد: در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم با تلاش این افراد، این پرونده به همراه ۲ پرونده مرتبط دیگر به صلح و سازش و آشتی ختم شد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با تأکید بر تحکیم روابط در خانواده‌ها و جلوگیری از تزلزل بنیان آن ادامه داد: در زمانی که اختلافی بین زوجین ایجاد می‌شود از آنها انتظار می‌رود تا جایی که امکان دارد خودشان اختلاف ایجاد شده را با گذشت و صبوری برطرف کنند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه منشأ دعاوی خانوادگی عمدتاً ریشه در عدم خویشتنداری، نداشتن صبر و روحیه تعامل زوجین است، بیان کرد: برای جلوگیری از ریشه دار شدن این اختلافات می‌توان از شوراهای حل اختلاف بهره گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ