بازگشت ورزشگاه پاس قوامین به چرخه مسابقات لیگ برتر!

اقتصاد ایران: در حالی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند ورزشگاه پاس قوامین از چرخه خارج شده اما سرپرست تیم هوادار از برگزاری مسابقات تیمش در این ورزشگاه خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر و با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال ورزشگاه پاس قوامین از چرخه میزبانی رقابت‌های لیگ برتر خارج و قرار شد بازی‌های بنفش‌پوشان به ورزشگاه شهدای شهر قدس منتقل شود؛ اما هنوز اقدام لازمی برای بهینه‌سازی متناسب با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام نشده است.

 علی طهماسبی سرپرست تیم فوتبال هوادار در حاشیه جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها در این باره گفت: قرار شد در ورزشگاه قوامین میزبان حریفان باشیم؛ البته بازی با تیم‌های پرطرفدار را باید در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم. قرار شد درباره این موضوع با مسئولان سازمان لیگ به توافق برسیم.

وی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس، عنوان کرد:  2 جلسه با مسئولان این ورزشگاه برگزار کردیم و قرار شد این ورزشگاه به استانداردهای لازم برسد. از آخرین جلسه‌ای که با آنها داشتیم، حدود یک ماه یا 40 روز می‌گذرد. آخرین صحبتی که با آنها داشتیم قرار بود آنجا مناقصه برگزار شود که بتوانند پیمانکار تعیین کنند و استانداردسازی ورزشگاه شهدای شهر قدس مطابق با الزامات تعیین شده انجام و مشکلات مدنظر در ورزشگاه حل شود. متاسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

سرپرست تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بیست و چهارم لیگ برتر می‌توانند چالش‌ میزبانی از تیم‌های پرطرفدار را  حل کنند، گفت: ما توانسته بودیم این چالش را مدیریت کنیم. نهادهای ذیربط و شورای تامین کمال همکاری را با ما داشتند. لیستی را به عنوان میهمان ویژه هر 2 تیم در اختیار مسئولان برگزاری مسابقه قرار می‌دادیم، و خیلی کنترل شده این افراد در ورزشگاه حاضر می‌شدند و خداراشکر هیچ اتفاقی هم برای طرفداران تیم‌ها نیفتاد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم روی مسئله میزبانی هوادار در ورزشگاه شهر قدس حساسیت زیادی به وجود آمده است. نمی‌گویم بازی بدون تماشاگر؛ اما یک یا 2 بازی که از میان 15 بازی خانگی قرار است با هوادار برگزار شود، امکان مماشات وجود دارد. حتماً باید زیرساخت هم باشد که هوادار بتواند در ورزشگاه حاضر شود و بازی تیم محبوبش را تماشا کند. در حال حاضر  شهر تهران بابت بحث ورزشگاه واقعاً در مضیقه است.

طهماسبی یادآور شد: حساب این را کنید که مسابقات استقلال و پرسپولیس به عنوان تیم پرهوادار قرار است در ورزشگاه تختی برگزار شود. ورزشگاه آزادی احتمالاً به دلیل مشکلاتی که دارد تا چند بازی از دور خارج باشد.  باید برای اجاره ورزشگاه هزینه پرداخت کنیم واقعاً فرقی میان ورزشگاه پاس قوامین یا ورزشگاه پر امکانات نیست.

طهماسبی راجع به آخرین وضعیت تیم فوتبال هوادار تصریح کرد: سال گذشته به عنوان اولین تیم کار را 25 خرداد ماه شروع کردیم. فصل قبل کمی نتایج مطلوب نبود. امسال تصمیم گرفتیم به عنوان آخرین تیم شروع کنیم! احساس می‌کنم امسال با توجه به اتفاقاتی که می‌افتد، 4 یا 5 تیم در بازار نقل و انتقالات  خریدهای آنچنانی انجام می‌دهند. اگر تیمی با 5 یا 6 نفر تمرینش را آغاز کرده، از لحاظ فوتبالی تمرینی به آن صورت شکل نمی‌گیرد، البته به جز  4 یا 5 تیم اول جدول.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً هوادار مصمم به تیمداری است و بودجه باشگاه مصوب شده، اظهار داشت: بودجه مصوب شده و  ظرف یک یا 2 روز گذشته این اتفاق افتاده است. تمام تلاش ما این است که تا 48 ساعت آینده سرمربی به صورت رسمی معرفی شود.

سرپرست تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه آیا تصمیم بر ادامه همکاری با مسعود شجاعی است، گفت: اجازه بدهید جلسات برگزار شود، همه چیز مشخص خواهد شد.

طهماسبی راجع‌ به جریمه برخی بازیکنان هوادار بعد از پایان فصل بیست و سوم با جریمه قراردادی روبه‌رو شدند، عنوان کرد: چه کسی این موضوع را گفته؟ اصلاً چنین چیزی نیست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ