سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها در این دوره با جدیت پیگیری شد

اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر علوم در این دوره به جد پیگیر اجرای سند دانشگاه اسلامی بودند لذا از روسای دانشگاه‌ها خواهشمندم با همان کار تشکیلاتی تلاش کنند تا سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها اجرایی شود.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و آیت الله رئیسی او را فردی تمام عیار برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: وزیر علوم و تیم همراه ایشان جهادگر و عملیاتی بودند و با شورای عالی انقلاب فرهنگی صادقانه و با جدیت همکاری می‌کردند.

وی گفت: در این سالها مصوبه‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی نبود که ابلاغ شده و از سوی وزیر علوم اجرایی نشده باشد. دکتر زلفی گل اگر هم با موضوعی مخالفت داشتند با رای اکثریت آنها را اجرا می‌کردند.

خسروپناه با بیان اینکه وزیر علوم همه آموزش عالی را خانواده خود می‌دانست، تصریح کرد:  حزب بازی در مدیریت آقای زلفی گل نبود، حتی اگر تندترین انتقادات از سوی هیئت علمی‌ها بیان می شد با روی باز پذیرفته می‌ شد. ایشان از وزرای سابق هم استفاده کردند که جای تقدیر دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تجربه نگاری رخدادها و اقدامات وزارت علوم و دانشگاهها شد در سه سال گذشته شد و ادامه داد: در این مدت فعالیت‌های بزرگی در حوزه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده که نیاز است مکتوب شود. از وزیر علوم می خواهیم گزارش این رویداها نگارش شود تا از کارهای میدانی صورت گرفته سبک مدیریت و نظریه آموزش عالی استخراج شود.

خسروپناه با ارائه پیشنهاداتی به روسای دانشگاهها گفت: در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره باید با عقلانیت پیش رویم و روید. با تغییر دولت فعال باشید، نه منفعل. اگر مسئولیت هم نداشتید از ارزشهای انقلاب دفاع کنید، ما همیشه مسئولیت داریم و در قبال جامعه و مردم مسئولیم.

وی به روسای دانشگاهها گفت: به روسای جدید کمک کنید تا مسیر دانشی کشور حفظ شود و آسیب نبیند. وزیر علوم در این دوره به جد پیگیر اجرای سند دانشگاه اسلامی بودند لذا از روسای دانشگاه‌ها خواهشمندم با همان کار تشکیلاتی تلاش کنند تا سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها اجرایی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ