اعطای مهلت ۴ ماهه برای اخذ تأییدیه کارخانه‌های آسفالت ایلام

اقتصاد ایران: ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام از اعطای مهلت ۴ ماهه برای اخذ تأییدیه کارخانه‌های آسفالت ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام صبح دوشنبه در نشست شورای فنی استان، ضمن تاکید بر بسترسازی لازم توسط کارفرمایان جهت اخذ تأییدیه های لازم توسط پیمانکاران، اعلام کرد: به کارخانه‌های آسفالت استان به مدت ۴ ماه مهلت داده می‌شود تا نسبت به اخذ تأییدیه های فنی کوتاه مدت و بلند مدت خود اقدام کنند.

وی افزود: هر قراردادی که بر مبنای فهرست بها منعقد شده و بودجه آن دولتی باشد در ردیف پروژه‌های عمرانی قرار می‌گیرد و پیمانکاران با سنجش هزینه پروژه‌های همزمان خود وارد پیمان جدید بشوند تا مشکلی در روند اجرای قرارداد ایجاد نشود.

معاون عمرانی استاندار ایلام قاطبه پیمانکاران فعال در استان را افرادی صادق دانست که به حسن انجام پروژه‌ها تعهد دارند و گفت: مسکن ملی یک پروژه مردمی است و تمام سعی و تلاش ما به عنوان کارفرما و پیمانکار باید در راستای کاهش هزینه‌های آن باشند تا مردم به راحتی بتوانند به آسانی پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

هژبری ضمن تأکید بر اهمیت کار آزمایشگاه‌های تخصصی و مشاورین پروژه در حسن انجام کارهای عمرانی و فنی عنوان کرد: آزمایشگاه‌های خصوصی و مشاورین باید بازنگری در عملکرد خود داشته باشند و مشاوره آن‌ها به نحوی نباشد که پروژه‌ها در حین اجرا به مشکل برخورده و کار متوقف و با هزینه بیشتر ادامه پیدا کند.

در این جلسه ضمن اعطای مهلت ۴ ماهه به کارخانه‌های آسفالت استان جهت اخذ تأییدیه های فنی، مسائل و مشکلات پروژه‌های تصفیه خانه ملکشاهی، روکش آسفالت محور دهلران اندیمشک و احداث ۴۲ واحدی مسکن ملی شهر ایلام بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ