تعیین تکلیف پرونده‌های کالاهای موجود در گمرکات بوشهر تسریع می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون قضائی دادگستری استان بوشهر گفت: تعیین تکلیف پرونده‌های کالاهای موجود در گمرکات بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف مختاری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای بندر گناوه، دیلم و ریگ اظهار کرد: در این بازدید روند قانونی انجام تشریفات کالاهای ضبطی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مقرر شد، تمامی کالاهایی که تشریفات قانونی آن‌ها به انجام رسیده و به شکل مکتوب به سازمان اموال تملیکی اعلام شده است، به انبارهای این سازمان منتقل و اقدامات مربوط به فروش آن انجام شود.

معاون قضائی دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در مورد کالاهایی که پرونده آن‌ها در مراجع قضائی در حال پیگیری است، با مسئولان ذیربط تماس گرفته و تاکید شد که پرونده‌ها هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

جلوگیری از رسوب کالا در انبارها

سرپرست اداره کل گمرک گناوه نیز در حاشیه این بازدید، گفت: انجام این بازدیدها قابل تقدیر است چرا که باعث تقویت همکاری‌های بین‌سازمانی می‌شود و پیگیری برای تسریع در روند کارها موجب پیشرفت و دلگرمی است

ایمان زند تصریح‌کرد: با همّت و پشتکار همکاران در گمرک گناوه و بندر ریگ و با انجام صحیح قانون و مقرّرات گمرکی، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رسوب کالا در انبارها، به کار خواهیم گرفت.

در این بازدید علی حداد پور مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر، سید علی عسکری مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، معاونین هماهنگی و نظارت و حراست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر و جمعی از معاونان و مدیران گمرک گناوه، دیلم و ریگ از انبارهای مذکور بازدید بعمل آوردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ