سرمربی تیم فوتبال هوادار در دو روز آینده مشخص می شود

اقتصاد ایران: سرپرست تیم فوتبال هوادار گفت: بازار نقل و انتقالات آشفته است و متاسفانه امسال به عنوان آخرین تیم باید تمرینات خود را آغاز کنیم و سرمربی تیم طی دو روز آینده مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طهماسبی در خصوص جلسه هماهنگی تأیید ورزشگاه‌های تیم‌های هوادار و چادرملو اظهار داشت: خدا را شکر جلسه خوبی بود، مهدی محمدنبی و هدایت ممبینی (نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال) مال همکاری را با ما داشتند قرار بر این شد در ورزشگاه دستگردی بازی‌های خود را برگزار کنیم و در دیدارهایی که با تیم‌های پرطرفدار بازی داریم یک ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم.

او در خصوص وضعیت ورزشگاه شهر قدس گفت: یکی، دو جلسه با مسئولان این ورزشگاه جلسه برگزار کردیم و قرار بود این ورزشگاه بازسازی شود تا آماده برگزاری مسابقات شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و هیچ اتفاقی نیافتاده است.

سرپرست تیم هوادار در پاسخ به این سوال که در سال‌های اخیر این باشگاه برای میزبانی از تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه بوده است، گفت: ما توانستیم چالش‌ها را مدیریت کنیم و شورای تأمین استان هم با ما کمال همکاری را داشت و به این صورت بود که ما لیستی از مهمانان ویژه در اختیار این عزیزان قرار می‌دادیم و آنها هم اجازه حضور مهمانان در ورزشگاه را صادر می‌کردند. فکر می‌کنیم بیش از حد روی این موضوع حساسیت ایجاد شده است و می‌شود در طول فصل حداقل این دو تیم یک بازی را بدون هواداران خود برگزار کنند!

او تصریح کرد: باید زیر ساخت‌ها وجود داشته باشد تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. شهر تهران کمبود ورزشگاه دارد و استقلال و پرسپولیس هم بیشتر دیدارهای خود را باید در ورزشگاه تختی برگزار کنند.

طهماسبی در خصوص آخرین وضعیت تیم هوادار گفت: ما سال گذشته به عنوان اولین تیم تمرینات خود را آغاز کردیم و امسال متأسفانه آخرین تیم هستیم. ۴، ۵ تیم بالای جدول خریدهای خوبی کردند و وضعیت بازار نقل و انتقالات آشفته است. بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه را مصوب کرده‌ایم و طی دو روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

او در خصوص جریمه ۲۰ درصدی اعضای تیم بابت نتایج سال گذشته گفت: این موضوع صحت ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ