انتخاب وزرا بر اساس رهنمودهای رهبری باشد

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید در انتخاب وزرای خود معیارهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهد.

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید داشتند که مسئولیت نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور منتخب برای تعیین هر چه زودتر کابینه بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ایشان معیارهایی را مطرح فرمودند که توصیه ما به رئیس جمهور آن است که در انتخاب و معرفی وزرای پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی، معیارهای مورد تاکید مقام معظم رهبری مانند امین، صادق و متدین بودن افراد را مدنظر قرار دهد و مجلس هم در جلسات رأی اعتماد این موارد و معیارهای مورد توجه رهبر انقلاب را لحاظ خواهد کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانات بسیار مفصلی درباره ارتباط بین مجلس و دولت داشتند و تاکید کردند که مجلس و دولت و به صورت کلی همه قوا باید یک‌صدا باشند. مجلس هم حتماً اینگونه خواهد بود و همه تلاش خود را برای موفقیت دولت و رئیس جمهور جدید به کار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگروه‌هایی برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌ها تشکیل شده است که امیدواریم برآیند آن معرفی وزرایی قوی، مؤمن و کاربلد به مجلس باشد.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: حوزه تخصصی بنده وزارت کشور است و انتظار داریم فردی به عنوان وزیر کشور به مجلس معرفی شود که استفاده از بدنه وزارت کشور را مورد توجه قرار دهد. در حوزه وزارت کشور افراد کاربلد و دلسوز زیادی داریم که باید مورد توجه قرار گیرند و امیدوارم فردی توانمند برای تصدی وزارت کشور به مجلس معرفی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ