وفایی‌پور: حسن یزدانی همه را با یک دست می‌برد

اقتصاد ایران: مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد می‌گوید حسن یزدانی سابقه کشتی گرفتن با همه رقبایش غیر از بروکس را دارد و آنها را با یک دست هم می‌برد.

- اخبار ورزشی -

هادی وفایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در اردوهای المپیکی تیم ملی آزاد و کمک به حسن یزدانی به عنوان حریف تمرینی اظهار داشت: به خاطر حسن یزدانی 2-3 روز در هر اردو به خانه کشتی می‌روم، هر وقت و هر جا که به من نیاز باشد این کار را انجام می‌دهم.

وی درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی بعد از بازگشت به اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: خیلی خوب و آماده است، از نظر من خیلی خوب برگشته و همان حسن یزدانی قبل است. خودم فکرش را نمی‌کردم بعد از جراحی با این میزان آمادگی برگردد. 90 درصد کشتی‌ یزدانی، روحی است و اگر از نظر ذهنی و روحی خوب باشد خیلی خوب می‌جنگد. او در تمرین هم همین است و وقتی روحیه‌اش خوب باشد، خیلی خوب تمرین می‌کند. الان هم روحیه‌اش بالاست.

وفایی‌پور که در اردوی تیم ملی با یزدانی تمرین می‌کند، درباره اینکه آیا کتف او کارایی سابق را دارد؟، گفت: با او صحبت کردم که چرا کمتر از کتفش استفاده می‌کند، گفت می‌خواهم اذیت نشوم، اما مشکلی ندارم، به هرحال کمی به خاطر المپیک رعایت می‌کند که همه توانش را آنجا در پاریس بگذارد. قطعاً در مسابقات المپیک با همه توانش کشتی خواهد گرفت.

کشتی‌گیر 30 ساله همدانی درخصوص حریفان پیش روی یزدانی در المپیک تصریح کرد: حسن جز آرون بروکس، با همه کشتی گرفته و می‌تواند همه آنها را با یک دست هم ببرد. از نظر روحی در همه مبارزه‌هایش برتر است، فقط می‌ماند بروکس که فکر می‌کنم سبک کشتی‌اش به حسن یزدانی می‌خورد و حسن او را شکست خواهد داد، حالا شاید کشتی‌شان نزدیک شود اما من خیلی امید دارم یزدانی طلا بگیرد. وقتی در اردوی با هم سرشاخ شدیم، متوجه شدم باز هم می‌تواند همه حریفانش را شکست دهد.

قهرمان وزن 86 کیلوگرم کشور درباره اینکه آیا برای سال آینده نیز تلاش خواهد کرد جزو مدعیان این وزن باشد؟، گفت: در چرخه خوب پیش رفتم اما به دلیل بیماری و عفونت بدنم، به دولتبیکوف در آسیایی باختم. بعد هم قصد داشتم به هند بروم اما غلامرضا محمدی خواست در تیم سایپا کشتی بگیرم و قرارداد بستم و به این شکل حضورم در هند منتفی شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ