دیدار طهرانچی، علایی، محمد و کولیوند با پزشکیان

اقتصاد ایران: جمعی از مسئولان فعلی و سابق بصورت مستقل با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفتگو کردند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین علائی فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه پاسداران پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب با اشاره به رفاقت دیرینه خود با وی گفت: بنده حدود 50 سال است که با دکتر پزشکیان رفاقت دارم. این دیدار نیز رفاقتی و در عین حال پیشنهاداتی بود که بنده در حوزه‌های مختلف دادم و ایشان مثل همیشه استقبال کردند و قرار شد؛ نظراتمان را باز هم بصورت مرتب به ایشان انتقال دهیم. انشالله که دوره ریاست جمهوری ایشان دوره ای بسیار موفق در جهت اعتلای یک کشور و توسعه ایران عزیز باشد.

وی در خصوص صحبت‌های پزشکیان در جلسه گفت: دکتر پزشکیان تمام همه پیشنهادها را قبول کردند، اما امروز نمی‌شود برخی مسائل را  مطرح کرد. به نظر من این دولت، بهترین دولت بعد از انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از دیدار با پزشکیان گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و بخش جدی از کشور را در خودش جای داده و رسالت اجتماعی  را در تربیت نیروی انسانی دارد. در این جلسه به مشکلات سرمایه انسانی پرداختیم و در کنار آن به این مسئله که دانشگاه‌های ایران باید وارد تیپ نوع 3 و 4 شوند، یعنی از مدل دانشگاه‌های آموزش و پژوهشی بیرون بیایند و وارد مدل دانشگاه‌های جامعه پرداز شوند، مطرح شد.

وی افزود: انشالله در همین مسیر و در دولت آینده بتوانیم به استقرار، نگاه عدالت محوری و همچنین در ارتقای سرمایه انسانی کشور کمک کنیم تا دانشگاه هم پیش از پیش بتواند کار کند تا همراه دولت بتوانیم به افق‌های نظام برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص اینکه پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کرد، گفت: آقای پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کردند که باید دانشگاه‌های در برگیرنده علم و فناوری و بحث جامعه پردازی را در درون خودش مطرح کند.

بر اساس این گزارش،  «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر نیز با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه این دیدارها، سعید محمد فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پس از دیدار با پزشکیان گفت: به دکتر پزشکیان جهت اعتماد مردم و رای خوبی که به ایشان دادند تبریک عرض کردم. از جهت دیگر کشور درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری است و حتی در حوزه زیرساخت‌ها یکسری موارد را ما بر اساس تجربیات گذشته خدمت ایشان بیان کردیم تا برای برنامه ریزی‌های آتی استفاده شود. خصوصا ناظر بر صحبت‌هایی که امروز مقام معظم رهبری فرمودند.

وی ادامه داد: در تحریم‌ها امکان دارد دشمن آن‌ها را برندارد اما راه خنثی کردن آنها دست ما است. در حوزه خنثی کردن تحریم‌ها برنامه‌های بسیاری وجود دارد که تا امروز مغفول ماندند و حول آنها نیز صحبت‌هایی مطرح شد و با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی در جهت تقویت بنیه کشور انجام خواهیم داد.

وی در خصوص پاسخ پزشکیان به پیشنهادات ارائه شده، گفت: دکتر پزشکیان موضوعات را کاملا قبول دارند و ذهن باز و فعالی در این حوزه دارند و این مسئله را مطرح کردند که با استقرار دولت قطعا روی این موضوعات کار خواهد شد.

سعید محمد در پایان با اشاره به ایجاد انسجام ملی توسط دولت چهاردهم، گفت: دولت چهاردهم شروع بسیار خوبی داشته و یک انسجام ملی ایجاد کرد و توانست درصد مشارکت را بالا ببرد و آن دو قطبی کاذبی که متاسفانه بعضی از افراد در کشور درست کرده بودند را تا حد زیادی شکسته و فضا را تغییر داده است. روز به روز با کار خوب دولت چهاردهم این دوقطبی‌سازی‌ها کاملا فراموش می‌شوند، کشور منسجم می‌شود و مردم نیز می‌توانند در کنار هم قرار بگیرند. مشکلات بزرگ کشور فقط با حضور مردم قابل حل است. دولت می‌تواند انسجام را به مردم برگرداند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ