جنگ غزه سبب افزایش طلاق در جامعه صهیونیستی شده است

اقتصاد ایران: رژیم صهیونیستی منتظر موج گسترده یا طلاق در سایه جنگ علیه نوار غزه و بحران اقتصادی ناشی از آن است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی کالکالیست در گزارشی که در شماره امروز یکشنبه آن منتشر شد، اعلام کرد، هرگز نمی‌توان چالش‌های بزرگ اقتصادی را که جنگ غزه به همراه خود آورده، نادیده گرفت، چالش‌‌هایی که اقشار متعددی از اسرائیلی‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده و سلامت خانواده را در جامعه اسرائیل متزلزل کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است، رئیس بانک مرکزی اسرائیل اخیرا اعلام کرد، جنگ غزه حدود 250 میلیارد شیکل تا سال 2025 برای اسرائیل آب خواهد خورد، این مبلغی است که اسرائیل باید آن را برای تامین هزینه‌های ادامه جنگ تامین کند، برای تامین این مبلغ هنگفت، گرفتن وام کافی نیست، تل‌آویو مجبور است که مالیات‌ها را افزایش داده و در عین حال از هزینه‌های خدمات عمومی، اجتماعی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی هم بکاهد، امری که مستقیما بر زندگی جامعه و توسعه تاثیر گذاری خواهد کرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، در کنار تبعات اقتصادی که جنگ برای اسرائیل به همراه آورده، شاهد تاثیرات اجتماعی این جنگ به ویژه بر انسجام خانواده اسرائیلی هستیم، این جنگ ضربات سختی را به بنیان خانواده و انسجام جامعه اسرائیل به وجود آورده و تبعات منفی خود ر بر آن گذاشته است.

برخی از وکلای مدافع و حقوقدانان در نشستی که اخیرا برگزار کردند به نحوه تاثیرگذاری جنگ غزه بر انسجام خانواده پرداخته و اعلام کردند، بحران اقتصادی ناشی از این جنگ نیز بنیان خانواده را دچار تزلزل کرده است.

این کارشناسان پیش بینی کردند، بعد از جنگ شاهد موج گسترده‌ای از طلاق‌ها در مناطق اشغالی خواهیم بود که همگی آنها به نحوی به این جنگ وابسته هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ