سروری: مردم از کشمکش‌های سیاسی دل خوشی ندارند

اقتصاد ایران: رئیس هیئت امنای جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با بیان اینکه مردم از کشمکش‌های سیاسی خسته شدند، گفت: صحبت‌های رهبری در مورد وحدت مسئولان فصل الخطاب اعضای شورای شهر خواهد بود.

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ر رابطه با حاشیه‌ای که امروز در صحن شورای شهر رخ داد در رابطه با ضرورت اتحاد و همدلی در مدیریت شهری، گفت: عقل اقتضا می‌کند نمایندگان مردم که برخاسته از آرای آنها هستند دائماً وحدت و همدلی همچنین مطالبه‌گری سازنده را نمایش دهنده موجب امید در دل مردم شوند.

وی افزود: مردم از کشمکش‌های سیاسی که به شورای شهر کشیده شود دل خوشی ندارند و توقع دارند نمایندگان آنها برای کارآمدی شهر بیشتر مدلی داشته باشند چرا که اگرحاشیه‌ها به تنش و فضای دوقطبی تبدیل شود، تمام ظرفیت و توان شورا و شهرداری معطوف به این تنش‌ها و دعواها می‌شود که در چند جلسه اخیر شورا، متأسفانه اهد چنین خسارت‌هایی به ظرفیت اجتماعی تهران هستیم که موجبات دلمردگی و افسردگی همچنین ناامیدی مردم از نمایندگان خودشان و همینطور مدیریت شهری شده است.

سروری که عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هست به سخنان رهبر انقلاب پیرامون حفظ وحدت میان مسئولان در جلسه امروز با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این صحبت‌های رهبری فصل الخطاب است. همه نمایندگان تهران هم نمایندگان ولایی هستند صحبت‌های رهبر انقلاب را فصل الخطاب می‌دانند و من یقین دارم که از جلسات آینده شورای شهر، فضای کلی شورای شهر انشاالله مملو از هماهنگی، همدلی، هم‌افزایی و فضای برادرانه باشد و در عین حال مطالبه‌گری سازنده برای حل مشکلات مردم را داشته باشد.

وی تاکید کرد: مطالبه‌گری سازنده با سیاه نمایی بسیار متفاوت است که حضرت آقا هم فرمودند نباید صورت بگیرد. طبیعتاً وقتی ما به عنوان اعضای شورای شهر کاستی‌هایی را در مدیریت شهری می‌بینیم باید شجاعانه به عنوان نمایندگان مردم آنها را بیان بکنیم اما همه باید ملتفت باشند که این مطالبه‌گری برای عقده گشایی و تنش‌های سیاسی نیست بلکه برای حل معضلات مردم است.

رئیس هیئت امنای جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، مطالبه‌گری سازنده را موجب امید بخشی برای مردم شهر تهران دانست و گفت: این نوع مطالبه‌گری نه تنها منفی نیست مردم متوجه می‌شوند که نمایندگان آن‌ها مشکلاتشان را پیگیری می‌کنند و در عین حال سیاه‌نمایی نمی‌کنند و تنش آفرینی نمی‌کنند، سیاه‌نمایی و یا دو قطبی کاذب ایجاد نمی‌کنند به همین دلیل امیدوار هستند پیام رهبری برای مجلس آثار بسیار خوبی را بر عملکرد کل مجلس و شوراهای شهر همچنین همه جامعی که به نوعی در امور شورایی فعالیت می‌کنند، آثار مهم و مؤثر را باقی بگذارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ