خدمت صادقانه و ویژه به مردم تهران درسایه وحدت و همدلی مدیریت شهری

اقتصاد ایران: عضو شورای شهر تهران گفت: خدمت صادقانه و ویژه به مردم شهر تهران در سایه وحدت و همدلی مدیران شهری محقق می‌شود.

سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که صحن شورای شهر امروز با تنش‌هایی مواجه بود گفت: امروز در شورای شهر تنش نداشتیم.

وی همچنین در رابطه با ضرورت توجه به حفظ آرامش در مدیریت شهری و افزایش وحدت میان مسئولین که مورد تاکید رهبر انقلاب است بیان کرد: مدیریت شهری موضوعی کاملاً غیرسیاسی است. در مدیریت شهری بخش‌های فنی و مهندسی داریم که کارهای حمل و نقل عمران را انجام می‌دهند. بخشی از کارهای مدیریت شهری هنگی و اجتماعی است و یا به مقوله‌های خدماتی می‌پردازند و کار سیاسی در مدیریت شهری وجود ندارد.

عضو شورای شهر ششم ا اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهر وابستگی‌های حزبی سیاسی دارند، ادامه داد: درست است که افرادی که در شورای شهر و یا شهرداری تصدی امور را در دست می‌گیرند وابستگی‌های حزبی و سیاسی دارند اما در شورای شهر و شهرداری کار سیاسی معنا ندارد.

آقامیری نگاه سیاسی را موجب سیاهنمایی دانست و افزود: اگر در شهرداری و شورای شهر یاسی کاری شود باعث می‌شود که فرد چشمانش در مقابل مقابل برخی از مسائل ببندد و متأسفانه آن زمان سیاهنمایی می‌کند. باید فضای کار شورای شهر و شهرداری منطبق با همدلی باشد تا بتوانند برای مردم حداکثر خدمت را انجام دهند. در حال حاضر نگاه اکثریت اعضای شورای شهر مبتنی بر همدلی است.

وی تکیه بر فضای همدلی در شورای شهر را موجب انجام کار و تلاش سازنده برای مردم شهر تهران عنوان کرد و گفت: این‌طور می‌توانیم خدمت ویژه‌ای برای مردم تهران ارائه دهیم که فردا که دوره ما تمام شد بگوییم ما در چهار سال شورای شهر این کارها را برای شهر انجام داده‌ایم؛ رزومه کاری ما ارائه کار و خدمات در بخش‌های مختلف نظیر خدماتی و عمرانی همچنین فرهنگی و اجتماعی و دیگر مسائل حوزه شهری باشد.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: در فضای همدلی باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در هر تخصصی که داریم فضای خوبی را در شهر ایجاد کنیم و پیگیر موضوعات و مطالبات مردم باشیم و طرح‌ها و برنامه‌هایی که از قبل پیش بینی شده است و برای اجرای آنها بودجه‌بندی شده، اجرا کنیم و فرمایش رهبری در رابطه با وحدت میان مسئولان کاملاً درست است چرا که تا زمانی که فضای همدلی حاکم باشد امکان خدمت صادقانه و درست به مردم وجود دارد.

آقامیری فقدان فضای همدلی را موجب ایجاد فضای سیاسی در حوزه مدیریت شهری و شورای شهر خواند و افزود: فضای سیاسی مسائل یا غلو می‌شوند یا سیاهنمایی خواهند شد؛ بنابراین در فضای همدلی می‌توانیم خدمت صادقانه ارائه دهیم. نباید هدفمان را گم کنیم چرا که ما آمده‌ایم تا به مردم خدمت کنیم و نباید این هدف را گم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ