عملیات‌های بزرگ‌تری در راه است/ اسرائیلی‌های غاصب بترسند

اقتصاد ایران: رهبر انصارالله یمن طی سخنانی گفت:اسرائیلی های غاصب باید بترسند و بیشتر از هر زمان دیگری نگران باشند و بدانند که سران احمق آنها خطرات فزاینده ای برای آنها به ارمغان آورده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: دشمن اسرائیلی حمله مستقیم به مخازن شرکت نفت و مخازن اداره برق الحدیده انجام داد. علت انتخاب این اهداف در راستای هدف قرار دادن اقتصاد یمن و با هدف زیان وارد کردن به ملت عزیر ما و معیشت آن است. آمریکا جنگ اقتصادی و نظامی علیه ملت عزیز ما به را انداخته است و ادوات و مهره‌ها و مزدوران آن برای افزایش محاصره به حرکت درآورده است. حمله اسرائیل به مخازن سوختی که تاجران برای فروش به مردم تهیه کرده اند اقدامی نمایشی با هدف نشان دادن صحنه های آتش شعله ور انجام شد. دشمن اسرائیلی می خواهد که با نشان دادن صحنه آتش شعله به اسرائیلی ها خشمگین و وحشت زده نشان دهد که دستاورد بزرگی کسب کرده و ضربه سختی به یمن وارد کرده است.

وی افزود: استراتژی دشمن اسرائیلی پس از عملیات طوفان الاقصی این بوده است که با همه توان ملت فلسطین و مبارزانش را هدف قرار دهد.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی بیان کرد: آمریکا با امکانات گسترده خود در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی حرکت کرده و ناوهای هواپیمابر و ناوچه های جنگی خود را به کار گرفت تا بتواند غزه را هدف قرار دهد.

رهبر انصارالله یمن در ادامه به تاثیر مهم جبهه های پشتیبانی از جمله حزب الله لبنان و هدف قرار دادن دشمن اشاره کرد و آنرا عاملی برای کم شدن فشار از روی غزه دانست.

الحوثی همچنین به تاثیر اقدمات نیروهای مسلح در ممانعت از عبور کشتی های رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: عملیات های کوبنده نیروهای ما مخسارات سنگینی به دشمن صهیونیست وارد کرد و سبب شد که بندر ام الرشراش ورشکسته اعلام شود.

وی همچنین به عملیات مشترک نیروهای یمنی با مقاومت عراق اشاره و آنرا در حمایت از ملت فلسطین مهم و در صحنه نبرد بسیار موثر قلمداد کرد.

رهبر انصارالله یمن در ادامه بیان کرد: حملات آمریکا و انگلیس از روز نخست نتوانست که عملیات ما را متوقف کند و خللی در آن ایجاد نکرد. دشمن به توان ما و ابزارها جدید اذعان کرد. همزمان با تداوم نسل کشی در غزه و گرسنه نگه داشتن آن با محاصره کشور ما بر دامنه حملات خود افزود و دامنه عملیات به اقیانوس هند و دریای مدیترانه گسترش پیدا کرد. روند عملیاتی ما از ابتدا مرحله به مرحله بود و دامنه عملیات توسعه یافت و سلاح های جدیدی به کار گرفته شد.

الحوثی تصریح کرد: دشمن با ورود به ماه دهم جنگ به فشار و بازدارندگی بیشتر به منظور مجبور شدن به توقف جنگ نیاز داشت. در مرحله پنجم با عملیات یافا سلاح جدیدی به کار گرفتیم. پهپاد یافا پهپادی پیشرفته با توان بالا و دور برد و قدرت ویرانگری خوب است که بر هر پهپاد دیگری برتری دارد. به یاری خداوند یافا به شهر یافا موسوم به تل آویو رسید. ما انتخاب نام پهپاد را به برادران در مقاومت فلسطین واگذار کردیم و آنها این پهپاد که عمق دشمن را هدف قرار داد، یافا نام گذاشتند. این حمله برای دشمن دردآور بود و مرحله جدید و معادله جدیدی را رقم زد. یافا سرآغاز مرحله پنجم از تشدید بود و ما آنرا معادله جدیدی می دانیم که ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه امنیت در تل آویو وجود ندارد و وحشت و ترس در آن حکمفرماست، افزود: این حمله بسیار موثر بود و نگرانی را در عمق رژیم صهیونیستی ایجاد کرد. دشمن انتظار این حمله را نداشت. مقاومت غزه این کار را انجام داده بود اما از خارج اراضی اشغالی انجام نشده بود که نیروهای ما آنرا انجام دادند. عملیات یافا ضربه روحی بزرگی به دشمن زد و هراس و وحشت در میان محافل صهیونیست ایجاد کرد. حجم ضربه و تاثیر آن و بازتاب آن عیان بود و تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن آن را خنثی کرد. پهپاد به کار گرفته شده ساخت یمن است و نیروهای یمنی آنرا به پرواز درآوردند و آنگونه که گفته می شود در کشور دیگری ساخته نشده و دیگران آنرا به پرواز درنیاورده اند.

وی اظهار داشت: برخی نمی خواهند به نقش موثر یمن و توان ملت یمن و تاثیر ارتش و نیروهای مسلح ان اعتراف کنند اما واقعیت ها تحمیل کننده اوضاع است و کسانی که بیماری روانی ندارند متوجه آن هستند. امنیت از تل آویو رخت بربسته است و در وحشت به سر می برد. خطر و تهدید به تل آویو رسیده و به یاری خدا ادامه دار خواهد بود و معادله جدید به وضوح شکست کامل حامیان دشمن اسرائیلی و مزدوران را نشان می دهد.

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا و انگلیس و متحدان اروپایی آمریکا و مزدوران آن در کشورهای عربی در ممانعت از رسیدن تهدید به رژیم صهیونیستی شکست خوردند. اسرائیل خود را در بحران واقعی و مشکل خطرناک می بیند و در برابر معادله جدید دارای تاثیر زیاد است. تداوم جنگ علیه غزه خطرات بیشتر و مشکلات بی سابقه برای دشمن به همراه خواهد داشت. قدرت بازدارندگی صهیونیستها از بین رفته است.

وی افزود: حمله به یمن نفعی برای دشمن به همراه ندارد و بازدارندگی برایش ایجاد نخواهد کرد و مانع از تداوم اجرای مرحله پنجم عملیات ما در حمایت از غزه نخواهد شد. اگر این حملات موثر بود که طی هشت سال متوالی جواب می داد. حمله به کشور ما با بمب های آمریکایی انجام شده است همان بمب هایی که علیه غیرنظامیان در فلسطین استفاده می شود. ملت ما در تصمیم خود تغییری به وجود نخواهد آورد. حمله به کشور ما از طرف سعودی با نظارت آمریکا انجام شده و نقش واشنگتن متوقف نشده است. ملت ما هرگز تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت و از موضع خود دست بر نمی دارد. حمله اسرائیل افزایش حملات ما را به همراه خواهد داشت. این حمله سبب خواهد شد که ما عملیات های بزرگتری علیه آن انجام دهیم و توان خود را تقویت کنیم. دشمن شکست خواهد خورد. اسرائیلی ها غاصب باید بترسند و بیشتر از هر زمان دیگری نگران باشند و بدانند که سران احمق آنها خطرات فزاینده ای برای آنها به ارمغان آورده اند.

وی تاکید کرد: ما از نبرد مستقیم با دشمن اسرائیلی و نیز آمریکا خرسندیم. اینکه آمریکا و اسرائیل به طور مستقیم وارد جنگ شده اند نشانه شکست مزدوران است و بیانیه های آنها اوج حماقت و خشم آنها را نشان می دهد. مزدوران در این مرحله بیش از هر زمان دیگری به سبب مواضع جانبدارانه خود از اسرائیل و دشمنی شدید با ملت ما، رسوا شدند. از فواید تحولات، آشکار شدن واقعیت ها برای مردم است. با ورود اسرائیل به حمله مستقیم به کشور ما فرصتی برای شناسایی منافقان ایجاد شد.آنانی که موضع حمایتی از ملت فلسطین را به خاطر ایران قلمداد می کنند، همانند اسرائیل موضع گیری می کنند و مزدور اسرائیل و علیه ملت فلسطین هستنند. دشمن صهیونیست نتوانست در یک جبهه بجنگند و بالاخره وارد عمل شد و مجبور به ورود به جبهه های متعدد شده است. همکاری میان ما و دیگر جبهه های پشتیبانی قوی و هماهنگ شده است. محور مسجدالاقصی و قدس است و مظلومیت ملت فلسطین و مقدسات است. جبهه محور الاقصی یاری ملت فلسطین و موضعی درست است.

الحوثی افزود: آمریکا و اسرائیل به دنبال این هستند که کشورهای عربی اهتمامی به موضوع فلسطین نداشته باشند و همه را در مشکلات و نبردهای دیگر درگیر کنند. به یاری خداوند جبهه قوی و حامی ملت فلسطین ایجاد شده است. از مواضع حمایت گرانه در جهان عرب و اسلام قدردانی می کنیم. موضع مفتی عمان در همبستگی با یمن جای تقدیر دارد و الگویی برای دیگران است. موضع درست در محکومیت حمله اسرائیل و حمایت صادقانه از غزه است.

وی اعلام کرد: مردم ما از نبرد مستقیم با دشمن اسرائیلی خرسند هستند و ملتی شجاع و ثابت قدم هستند. ما در این نبرد قوی تر از هر مرحله دیگری هستیم. دشمن اسرائیلی شکست خورده و بازنده است و بازدارندگی خود را به دست نخواهد آورد و عملیات ما ادامه دارد. مرحله کنونی مهم است. مبارزان غزه از بطن نبرد، سلحشوری از خود نشان دادند. این مرحله مهم است و بشارت دهنده پیروزی و فتح موعود است و همه شواهد گواه حرکت دشمن اسرائیلی به سمت فروپاشی است. دشمن رو به زوال است. دشمن به سمت فروپاشی، افول، از بین رفتن بازدارندگی و مهاجرت معکوس حرکت می کند. تاثیرات این نبرد بر دشمن در داخل آشکار شده و سران این رژیم به آن اذعان می کنند و کارشناسانش آنرا تهدید موجودیتی می دانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ