تمام تلاش خود را برای تقویت جبهه مقاومت به‌کار می‌گیریم

اقتصاد ایران: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری تشکر و بر ضرورت حمایت از غزه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی، نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی امروز توفیق یافتند که با مقام معظم رهبری مدظله‌العالی دیدار کنند و از رهنمودهای معظم له بهره گیرند.

تأکیدات ایشان بر نقش آفرینی مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تحولات بین‌المللی و سیاست جهانی بیانگر جایگاه رفیع و ویژه مجلس در نظام اسلامی است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوازدهم ضمن قدردانی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر خود فرض می‌داند که با رصد تحولات نسبت به موضع‌گیری‌های به موقع، قاطع و انقلابی اقدام نماید و همچنین در خصوص تصویب قوانینی متناسب و مورد نیاز گام‌های لازم را بردارد و تمام تلاش خود را برای هم‌افزایی، همکاری و تقویت جبهه مقاومت و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و ارتقای جایگاه ملت ایران در عرصه بین المللی مصروف دارد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه قهرمان و جبهه مقاومت در سطح ملی و بین المللی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر می‌داند و در مسیر پیش رو با بهره‌گیری از منویات رهبر انقلاب اسلامی تمام توان خویش را در این جهت به کار خواهد گرفت و نقش خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی با جدیت ایفا خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ