مشارکت ۸۶ میلیارد تومانی خیران هرمزگانی در پویش اطعام حسینی

اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مشارکت ۸۶ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومانی خیران در پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره در این خصوص اظهار کرد: با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز توسط کمیته امداد استان و با همکاری اثربخش و مشارکت فعال مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی، گروه‌های مردمی و خیرین نیک‌اندیش آغاز و اجرایی شد.

باسره اظهار کرد: بر اساس آمارها از ابتدای ماه محرم‌الحرام، مردم شریف و خیرین نوع دوست استان هرمزگان با مشارکت خوبی که در پویش اطعام حسینی داشتند، تا به امروز مبلغ ۸۶ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

این مقام مسوول بیان کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در قالب اجرای پویش اطعام و احسان حسینی هرمزگان در این ایام، به دو روش و در قالب پخت و توزیع غذای گرم (اطعام حسینی) و توزیع سبدهای معیشتی (احسان حسینی)، به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سراسر استان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، ضمن تشکر و قدردانی از عموم خیرین معزز و مشارکت کنندگان نیکوکار در این پویش خداپسندانه که همواره یار و یاور این نهاد مقدس در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان هستند، گفت: از روزهای ابتدایی ماه محرم تعداد ۱۵۷ آشپزخانه در پویش اطعام و احسان حسینی فعال شده و کار پخت گرم با نیت اطعام عزاداران حسینی و خانواده‌های نیازمند را برعهده داشته‌اند و تاکنون با همت و همکاری این آشپزخانه‌ها تعداد ۷۰۶ هزار و ۸۲۰ پرس غذای گرم به ارزش ۸۳ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شده است که بر اساس برنامه ریزی ها و برآوردهای صورت گرفته امیدواریم تعداد آشپزخانه‌های فعال در این پویش تا پایان ماه صفر به بیش از ۲۰۰ آشپزخانه با عملکرد طبخ و توزیع بالغ بر یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان افزایش یاید.

وی افزود: همچنین در این ایام تعداد ۵ هزار و ۸۰۶ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان نیز از محل جمع آوری کمک‌های مردمی و در قالب پویش احسان حسینی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان اهدا شده است.

باسره با بیان اینکه اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت، یادآور شد: مردم نیکوکار و عزیز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۶۴۸ نذورات و کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان استان هرمزگان برسانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ