۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع زنجان پرداخت شد

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای حمایت از تولید و تقسیط بدهی واحدهای تولیدی، ۴۴۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار صنایع قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عزیزخانی، ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۶۱۳ هزار و ۱۹۰ نفر، شامل ۵۰۱ هزار بیمه شده و ۱۱۲ هزار هزار مستمری‌بگیر در استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: بیمه‌شدگان به نسبت سال گذشته ۵ درصد افزایش و بیمه بیکاری ۲ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه سطح تسهیلات قرض‌الحسنه از ۲۰ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، افزود: قرض‌الحسنه بیش از ۲ هزار فقره وام پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران مساعدت خوبی انجام شده است، عنوان کرد: افزایش ۱۲۰ درصدی در سقف تعهدات از جمله این مساعدت‌ها است.

عزیزخانی در مورد حمایت از تولید، صنایع و کارگاه‌ها بیان کرد: ۱۵ هزار و ۸۴۰ کارگاه تولیدی ارتباط داریم که با معوقات بیش از ۳ هزار واحد تقسیط شده و ۴۴۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه تسهیلات در اختیار صنایع قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری بر عهده این سازمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در این حوزه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه تأمین استان زنجان با بیان اینکه سطح خدمات ما مربوط به حدود ۵۴ درصد جامعه است، یادآور شد: یک هزار و ۳۸۲ نفر از اعتبار کمک هزینه ازدواج استفاده کردند.

وی سازمان تأمین اجتماعی را دومین تولیدکننده خدمات درمانی و اولین خرید خدمات درمانی در سطح کشور دانست و گفت: بزرگترین تسویه بانکی را در دولت سیزدهم داشتیم و ۱۰۶ همت به بانک رفاه پرداخت شد.

عزیزخانی در مورد هوشمندسازی تأمین اجتماعی یادآور شد: خدمات غیرحضوری از ۳۰ خدمت به ۵۹ خدمت ارتقا یافته است و پایدارسازی و توسعه نسخه الکترونیک نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه خدمات مشاوره‌ای در ۱۴۲۰ مرکز ارائه می‌شود و در سال ۴۰۲ بیش از ۷.۵ میلیون خدمت ارائه شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد پنجره واحد بیمه و مالیات با جدیت در حال پیگیری است، عنوان کرد: این سازمان در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات، کاهش پرداخت از جیب مردم و درمان زوجین نابارور ورود جدی پیدا کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ