راهکارهای اجرایی برای ارتقای سطح معیشت مددجویان بهزیستی ارائه شود

اقتصاد ایران: سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: متأسفانه مستمری افراد تحت پوشش کفاف زندگی آنان نیست لذا نیاز به ارائه راهکارهای اجرایی برای ارتقای سطح معیشت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بهزیستی در میان کارکنان و مددکاران این سازمان حضور یافت و ضمن دیدار با آنان از نزدیک به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وی طی نشستی با مسؤولان و کارشناسان بهزیستی در جلسه شورای اداری حضور یافت و اظهار کرد: جامعه معلولان و مددجویان قبل از هر چیز تشنه محبت هستند و باید این عزیزان را درک کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر توجه به جامعه هدف بهزیستی به ویژه معلولان اظهار کرد: در خدمت‌رسانی، همواره بهره معنوی را در نظر داشته باشید زیرا کسانی که کار سخت‌تر را انتخاب می‌کنند شایستگی بیشتری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان خاطراتی از حضور و سختی‌ها و وضعیت جسمی معلولان، گفت: آنچه مسلم است از بین جامعه هدف ارگان‌های حمایتی و عموم مردم کردستان، بیش از ۲۵ درصد به شدت درگیر مشکلات هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: همه باید دست به دست هم دهند تا ارائه خدمات به آسیب دیدگان افزایش یابد.

پورذهبی با بیان ویژگی‌های بسیار والای شخصیتی شهید فیاض بخش اظهار داشت: طبع بلند و خاکی بودن و منش شهید دکتر فیاض بخش باید الگوی همه قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد جامعه هدف و خصوصاً خانواده‌های تحت پوشش تصریح کرد: متأسفانه مستمری افراد تحت پوشش کفاف زندگی آنان نیست لذا نیاز به ارائه راهکارهای اجرایی برای ارتقای سطح معیشت وجود دارد و در این خصوص دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان آمادگی لازم جهت هر گونه همکاری برای بهبود وضعیت موجود را دارد.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان نیز در ابتدای این نشست با ارائه گزارش عملکرد این سازمان، اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی گسترده بوده و به طور کلی تمام افراد جامعه به نوعی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با ارائه لوح تقدیر به مدیر کل بهزیستی کردستان از تلاش‌های پرسنل زحمتکش بهزیستی تشکر و قدردانی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ