توطئه‌های دشمن همواره در مقابل اراده مردم ختم به شکست می‌شود

اقتصاد ایران: زاهدان_ فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال کینه و طعمه در استان سیستان و بلوچستان است، گفت: توطئه‌های بدخواهان همیشه در مقابل اراده مردم ختم به شکست می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز یکشنبه در ادامه سفر خود به زاهدان، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: این خطه، استانی از جنس محبت، وقار، راستی و صداقت است، مردم سیستان ولایت مدار و بلوچستانی‌ها وفادار به وطن هستند.

وی ادامه داد: این دو قوم در کنار هم درس ولایتمداری و عشق به وطن را آموخته‌اند و همچنان می‌آموزند و در این مسیر طی طریق می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی اظهار کرد: علاوه بر اینکه سیستان و بلوچستان ویژگی‌های جغرافیایی منحصر به فردی دارد، دارای ویژگی‌های فردی و انسانی عجیبی است به طوری که مردم شمال و جنوب عشق به ولایت و عهد به وطن دوستی دارند.

وی اضافه کرد: دشمن همیشه به دنبال کینه و طعمه در استان سیستان و بلوچستان است، اما همه توطئه‌های دشمن همیشه در مقابل اراده مردم ختم به شکست می‌شود.

رادان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان اراده مردم به گونه‌ای رقم خورده که هرزمان صحبت از اراده می‌شود می‌توان مردم این استان را مثال زد.

وی افزود: خدمت به مردم یکی از ویژگی‌هایی است که مسؤولان باید سرلوحه کار خود قرار دهند، بنابراین با توجه به ویژگی‌هایی که مردم سیستان و بلوچستان دارند قطعاً چیزی جز خدمت بی منت توأم با تکریم و احترام نمی‌تواند شایسته آنها باشد.

فرمانده کل انتظامی به دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی اشاره و گفت: در دوره خدمتی شهید جمهور، خدمت به مردم در سیستان و بلوچستان در اعلاترین حد خود قرار گرفت، افسوس دست تقدیر شهید رئیسی را از ما گرفت، شهید جمهور کسی بود که خاضعانه و صبورانه به مردم خدمت می‌کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از روزهای اول انقلاب در سیستان و بلوچستان برای خدمت حضور داشتم، تفاوت آهنگ رشد و ترقی را در دولت شهید رئیسی با دیگر ادوار از روزهای اول لمس کردم.

رادان بیان کرد: اربعین در پیش است و سیستان وبلوچستان راه ورود زائران پاکستانی است و خدا این نعمت را بر مردم این استان قرار داد که خادم زائر اباعبدالله (ع) باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که نیروی انتظامی بهترین اقدامات را برای زائران انجام دهدتا زائران سفری راحت و ارزان‌تر داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: تأمین امنیت و حفظ آن یکی از کارهای ویژه است که همیشه در چرخه تولید انتظامی است این کار هیچ وقت به ثمر نمی‌نشیند مگر اینکه نیروها در صحنه حضور هوشیارانه و اشراف اطلاعاتی داشته باشند.

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان شاهد بوده‌اند که برای تأمین امنیت از مبارزه گرفته تا در موضوعاتی که جنس اجتماعی داشته، شهید داده‌ایم و همواره در این مسیر خون خود را فدای مسیر خدمت و آسایش به مردم خواهیم کرد.

رادان خدمت در انتظامی را سخت دانست و افزود: با این وجود این خدمت شیرین است چون ذخیره آخرت و برکت دنیاست، بنابراین همه مردم و مسؤولان باید دست در دست هم دهند تا فرمانده سرافرازی که به عنوان فرمانده انتظامی جدید سیستان و بلوچستان معرفی شده به بهترین نحو خدمت کند.

شایان ذکر است طی این مراسم سرتیپ پاسدار «محمدرضا اسحاقی» در حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سردار «دوستعلی جلیلیان» فرمانده سابق، تجلیل و تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ