اقتدار انتظامی در سربلندی نظام اسلامی موثر است

اقتصاد ایران: زاهدان_ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقتدار انتظامی در سربلندی نظام اسلامی موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی صبح یکشنبه در دیدار فرمانده کل انتظامی، ضمن تقدیر از تأمین نظم و امنیت در کشور توسط انتظامی، با اشاره به کار سخت پلیس، افزود: هرچقدر کار سخت‌تر باشد، اجرش مضاعف و بیشتر خواهد بود و مجموعه انتظامی نیز باید با تمام این سختی‌ها، به خاطر نظام و مردم به دنبال تقویت و افزایش اقتدار خویش در جامعه اسلامی باشد.

وی ادامه داد: شاخصه تقویت سرمایه اجتماعی، اخلاق مداری و رعایت حق و انصاف و قانون هست و در این خصوص کیفیت در اجرا بسیار مهم و اخلاق در این امر تأثیرگذار است.

محامی با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی خود را از مردم می‌داند و در راه تأمین امنیت شهدای بسیاری تقدیم کرده، با تاکید بر ارتقای کیفی کار انتظامی بویژه در استان سیستان و بلوچستان به موضوع آموزش و بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و موفقیت‌های اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی باید از همه ابعاد از جمله امکانات، تجهیزات و رسیدگی به معیشت کارکنان مورد حمایت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی بخشی از نظام اسلامی و از جمله دستگاه‌های بزرگ است، قوت و ضعف آن نیز در قوت و ضعف نظام اسلامی مؤثر بوده و البته اقتدار این دستگاه نیز سبب اقتدار نظام اسلامی خواهد بود و اگر به این اقتدار لطمه وارد شود به بخشی از نظام اسلامی هم آسیب وارد خواهد شد.

امام جمعه زاهدان بر لزوم تلاش در زمینه تقویت انتظامی و افزایش اقتدار این دستگاه در جامعه اسلامی تاکید و ادامه داد: بخشی از این اقتدار، به سرمایه اجتماعی انتظامی مرتبط می‌شود و ابزار و امکانات نیز عواملی مؤثر در ایجاد این اقتدار هستند اما یکی از عوامل اصلی و مهم در این خصوص، پایگاه اجتماعی است که یک سرمایه بزرگ برای انتظامی و نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: برای اینکه سرمایه اجتماعی انتظامی تقویت شود، نیازمند اخلاق مداری و رعایت انصاف در اجرای حق و قانون هستیم و باید حق را اجرا و مجری قانون باشیم و کیفیت اجرا و رعایت اخلاق و انصاف در این خصوص بسیار تأثیرگذار است.

وی بر لزوم ارائه خدمت بی منت به مردم و اطلاع رسانی این فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف، خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند اما اطلاع رسانی لازم را انجام نمی‌دهند، باید دقت داشت که در این زمینه بحث فرد و ریاکاری مطرح نیست بلکه خدمات نظام اسلامی هست و باید اطلاع رسانی شود.

سردار رادان به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ