شهادت ۹۳ نفر طی یک سال در راه امنیت کشور

اقتصاد ایران: زاهدان_ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سال گذشته، ۹۳ نفر از پرسنل انتظامی در راه تامین امنیت کشور شهید شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان صبح امروز یکشنبه در دیدار با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، با بیان این که دعای حضرت امام (ره) شامل حال انتظامی شده و باب شهادت در این ارگان باز است، افزود: طی سال گذشته، ۹۳ نفر از پرسنل این نهاد، در راه تأمین امنیت کشور شهید شدند.

وی ادامه داد: کار انتظامی منحصر به فرد و سخت است و تا کسی در حوزه فعالیت‌های انتظامی قرار نگیرد، متوجه سختی آن نمی‌شود، چندی پیش که محضر رهبر معظم انقلاب بودیم ایشان هم تأیید کردند که کار انتظامی خیلی سخت است.

رادان با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، خاطر نشان کرد: صبر از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود، در جلسات متعددی که محضرشان بودیم، نشد که سرسوزنی از کوره در برود و همواره به آرامی رفتار می‌کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید در جمع بندی مطالب خود نظر مقام معظم رهبری برایش بسیار با اهمیت بود و همان نظرات را در امور مدنظر قرار می‌داد، رفتن چنین دولتی بسیار سخت بود و همگان هم همین احساس را داشتند و براین اساس، چنان تشییع عظیمی برگزار شد.

رادان با اشاره به زحمات و تلاش سردار «دوستعلی جلیلیان» فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات‌ها و حوادث پی در پی، تجربه‌ای ۲۰ ساله را در دو سال برای وی به ارمغان داشت و به امید خدا از این کوه تجربه گرانبها بتوانیم بهره لازم را ببریم.

شایان ذکر است سردار رادان به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

سرتیپ پاسدار «محمدرضا اسحاقی» در حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سردار «دوستعلی جلیلیان» تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ