منبع یمنی:هماهنگی با محور مقاومت در پیشرفته‌ترین سطح است

اقتصاد ایران: یک منبع ویژه یمنی با تاکید بر ادامه عملیات‌های این کشور ضد صهیونیست‌ها در حمایت از مردم و مقاومت غزه اعلام کرد که هماهنگی میان یمن و محور مقاومت در پیشرفته‌ترین سطح خود قرار دارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی جنایت وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته در حمله به الحدیده یمن انجام داد، یک منبع ویژه یمنی با تاکید بر پایبندی این کشور به موضع قاطع خود در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین اعلام کرد که هماهنگی مستمر میان صنعا و محور مقاومت، به سطح پیشرفته‌ای رسیده است.

این منبع در گفتگو با المیادین اظهار داشت: طبیعتاً رژیم اشغالگر صهیونیستی در مورد عملیات‌های نیروهای مسلح یمن ضد این رژیم دروغ خواهد گفت و به دنبال سانسور کردن حقایق است. اما ما از همه می‌خواهیم منتظر بیانیه‌های رسمی یمن باشند که هر عملیاتی را دقیق توضیح می‌دهد؛ چه عملیات‌هایی که در عمق فلسطین اشغالی ضد صهیونیست‌ها انجام می‌شود و چه عملیات‌های دریایی نیروهای مسلح یمن.

منبع مذکور تاکید کرد: عملیات‌هایی که نیروهای مسلح یمن انجام می‌دهند، طی روزها و ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت و در صورتی که تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه متوقف نشود، عملیات‌های ما نیز متوقف نخواهد شد.

این منبع ویژه یمنی تصریح کرد: هماهنگی مستمری میان یمن و مقاومت در نوار غزه و کل محور مقاومت منطقه وجود دارد و این هماهنگی در پیشرفته‌ترین سطح خود است.

پیش از این شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر پاسخ موثر و قاطع به جنایت صهیونیست‌ها در الحدیده اعلام کرد: این تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها، تنها اراده و عزم ملت یمن را برای پایبندی به مواضع خود در حمایت از مردم فلسطین و تلاش بیشتر در این زمینه افزایش می‌دهد. این تجاوز اشغالگران همچنین تبدیل به یک انگیزه اضافی برای نیروهای مسلح یمن می‌شود تا سطح عملیات‌های خود را در مقابله با دشمن اشغالگر تا زمان پیروزی موعود بالا ببرند.

بامداد جمعه گذشته، ارتش یمن با یک پهپاد دوربرد خود به نام یافا، مرکز تل‌آویو را هدف قرار داد که در اثر آن یک صهیونیست کشته شد و شماری نیز زخمی شدند. در این علمیات یک ساختمان نزدیک به سفارت آمریکا هدف قرار گرفت که در نوع خود بی‌سابقه بود.

رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات، عصر دیروز شنبه، بندر الحدیده را هدف قرار داد که 3 نفر شهید و 87 نفر دیگر زخمی شدند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه طی بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن به این تجاوز آشکار پاسخ خواهند داد و با استعانت از خداوند متعال در ضربه زدن به اهداف حیاتی دشمن اسرائیلی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ