استفاده حداکثری ازظرفیت مولدهای برق اضطراری دراختیار یگانهای سپاه

اقتصاد ایران: مدیرعامل توانیر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای ابلاغی مرتبط با اصلاح الگوی مصرف برق؛ تفاهمنامه اصلاح الگوی مصرف برق با سپاه پاسداران را با قید فوریت به شرکتهای تابعه ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با اشاره به امضای تفاهم نامه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شر کت‌های زیر مجموعه صنعت برق درخواست کرد مفاد این تفاهم نامه را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی مرتبط با اصلاح الگوی مصرف برق در کشور، با قید فوریت به مرحله اجرا بگذارند.

رجبی مشهدی در این ابلاغیه، استفاده حداکثری از ظرفیت مولدهای برق اضطراری در اختیار یگان‌های سپاه با نصب کنتورهای هوشمند رؤیت پذیر و اتصال آنها با شبکه برق، اجرای رزمایش‌های استانی و همچنین ارائه همکاریهای فنی در خصوص تعمیر و نگهداری مولدها را از اهم موضوعات این تفاهم نامه ذکر کرد.

وی اصلاح، پایش و حذف انشعاب‌های برق غیر سازمانی از لیست انشعاب‌های مشمول تهاتر و همچنین تغییر و اصلاح تعرفه انشعاب‌ها بر اساس کاربری که مطابق اعلام نمایندگان سپاه معرفی می‌شوند را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

مدیرعامل توانیر از دیگر بندهای مهم این تفاهم نامه را سهولت بخشی به اجرای طرح تفکیک انشعاب‌های برق اماکن مسکونی از مراکز تجمیعی نظامی برشمرد و ارائه مستمر گزارش اقدامات و صورت جلسات به شرکت توانیر جهت ارائه در کارگروه مشترک را از دیگر مفاد مهم تفاهم نامه با سپاه پاسداران ذکر کرد.

سخنگوی صنعت برق در پایان گفت: انتظار می‌رود شر کت‌های زیرمجموعه صنعت برق با قید فوریت اقدامات لازم را در جهت عملیاتی شدن تفاهم نامه مذکور انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ