ایجاد ۵۲۰۰ شغل در هرمزگان با مشارکت بسیج سازندگی

اقتصاد ایران: بندرعباس- مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج سازندگی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، با تسهیلات پرداختی برای پنج‌ هزار و ۲۰۰ نفر در هرمزگان اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یاسین باوقار در حاشیه بازدید از صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی هرمزگان، اظهار کرد: بسیج سازندگی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، با تسهیلات پرداختی برای پنج هزار و ۲۰۰ نفر در هرمزگان اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه شغل‌های ایجاد شده در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی هستند، افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج سازندگی در استان هرمزگان تشکیل شده است که در ۱۵۰ عرصه اشتغالزایی مشغول به فعالیت هستند.

باوقار بیان کرد: طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم را به سمت اشتغال پایدار سوق می‌دهد و افراد می‌توانند در روستاها با تولید محصولات با کیفیت و بسته بندی مدرن افزایش چشمگیری در تولید و فروش داشته باشند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی مصداق بارز کارآفرینی هستند و هدف از تشکیل آن‌ها ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم است؛ چراکه صندوق‌های قرض الحسنه مردم را پای کار می‌آورد.

باوقار با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در راه‌اندازی شغل‌های خانگی و اشتغال بانوان خانه‌دار فعال است، گفت: بانوانی که توانایی، ایده و فکر دارند می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی و دریافت تسهیلات مناسب برای خود کار و تولید راه بیاندازند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ