افتتاح ۴۵۵ طرح در اردبیل

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۴۵۵ طرح در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌‎رسد.

حامد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۵۵ واحد مسکن مددجویی و معلولان، چهار مرکز مشاوره و خانه نگهداری سالمندان و ۳۵۶ طرح اشتغالزا است که در گرامیداشت هفته بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: هفته بهزیستی امسال به دلیل تقارن با ایام ماه محرم به نام «نهضت حسینی و خدمت مردمی» نامگذاری شده که در این هفته تلاش ما بر این است تا خدمات متنوع ارائه شده به جامعه هدف در بخش‌های مختلف تبیین و بازگو شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اعتبارات اختصاص یافته به بهزیستی در دولت شهید آیت‌الله رئیسی از پنج میلیارد تومان به بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت و ما موفق شدیم در حوزه اعتبارات ابلاغی نیز ۱۲۵ برابر افزایش منابع را شاهد باشیم.

رضایی افزود: با تخصیص این اعتبارات ۱۰ هزار نفر از مددجویان ما در قالب طرح‌های حمایتی مختلف به مرحله بازتوانی و خودکفایی رسیده و زمینه اشتغال و درآمدزایی آنها نیز فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۷۳۵ مورد دیدار مستقیم رئیس سازمان با جامعه هدف به انجام رسید و یک‌هزار و ۹۹۲ مورد دیدار مدیران استانی و ۷۲۵ مورد دلجویی از جامعه هدف در واحدهای مسکونی آنها انجام شده است.

رضایی اضافه کرد: در این دیدارها موفق شدیم تا بیش از یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان کمک موردی را به جامعه هدف پرداخت کنیم که یک رشد ۲۲۵ درصدی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستیم.

وی بیان کرد: قبل از شروع به کار دولت این میزان کمک مردمی کمتر از ۲۲۰ میلیون تومان در سطح استان بوده است.

رضایی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در حوزه اعتبارات بهزیستی استان در بخش تملک دارایی در این سه سال ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بالاتر از ۱۱ میلیارد تومان رسیده و درآمد اختصاصی بهزیستی استان به سه میلیارد تومان افزایش یافته و در حوزه جذب اعتبارات ملی نیز ۱۲۵ درصد رشد را به صورت میانگین شاهد و ناظر بودیم.

وی از خرید ۱۰ ویلچر جدید با همکاری فدراسیون برای ورزشکاران بسکتبالیست خبر داد و تصریح کرد: در بحث کمک به هیأت‌های ورزشی ۲۴۵ درصد رشد منابع را شاهد بودیم که در حد وسع و توان سعی کردیم یاریگر این هیأت‌های ورزشی مرتبط با جامعه هدف بهزیستی باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در حوزه ودیعه مسکن در بین مددجویان مشکلاتی وجود داشت که با افزایش ۲۲۷ درصدی اعتبارات، ۵.۵ میلیارد تومان کمک هزینه ودیعه مسکن پرداخت شده و شاهد ساخت و تکمیل ۱۹۸ واحد مسکن در حوزه معلولان و مددجویان بودیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ