اعمال محدودیت برق در استان سمنان/ دستورالعمل‌ها کشوری هستند

اقتصاد ایران: سمنان- معاون استاندار سمنان از اعمال محدودیت بر روی برق صنایع و چاه‌های کشاورزی با اطلاع صاحبان مشاغل خبر داد و گفت: این دستورالعمل‌ها همگی کشوری هستند و استان در آن دخیل نیست.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به افزایش دما و افزایش مصرف انرژی به خصوص آب و برق، تاکید کرد: دستورالعمل‌های کشوری در خصوص مدیریت مصرف برق در بخش‌های مختلف وجود دارد که امسال نیز این بخش نامه‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در استان سمنان بیشترین میزان برنامه ریزی ما برای اعمال محدودیت مقوله صنعت است، افزود: بعد از صنایع و واحدهای تولیدی چاه‌های کشاورزی ادارات و اماکن عمومی در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اخیراً برای شهرداری‌های استان هم برنامه‌ای تنظیم شده که محدودیت‌های مصرف برق در آن‌ها اعلام می‌شود، ابراز داشت: می‌بایست در معابر هم کاهش مصرف برق را داشته باشیم و روشن شدن لامپ‌ها در معابر هم می‌بایست طبق ضوابط اصلاح شده باشد.

حمیدی با بیان اینکه یک و نیم الی دو روز واحدها و شهرک‌های صنعتی طبق برنامه‌ریزی که خود این واحدها صورت داده‌اند، دچار محدودیت می‌شوند، تاکید کرد: اتاق بازرگانی به نمایندگی از واحدهای تولیدی و همچنین شهرک‌های صنعتی در جلسات حضور دارند و لذا این طور نیست که دولت بدون اطلاع صنایع برق را قطع کند.

وی با بیان اینکه چاه‌های کشاورزی متأسفانه هر روز خاموشی را خواهیم داشت، تاکید کرد: برای این چاه‌ها روزانه برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که تناوب نیز دارد اما در هر صورت دستور العمل‌ها ملی هستند و ما در مجموعه استان علی رقم در کردن مشکلات کشاورزان، نمی‌توانیم اختیاری را اعمال کنیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: خاموشی چاه‌ها به صورت پیامک از قبل و همچنین خاموشی شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی نیز در جلساتی به صورت جداول هفتگی حتماً از اطلاع رسانی می‌شود از سوی دیگر خوشبختانه برق بخش خانگی بدون مشکل برقرار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ