پزشکیان: کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد

اقتصاد ایران: مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، ضمن حضور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و روی صندلی نمایندگی خود در مجلس نشست.

رئیس‌جمهور منتخب در مجلس حاضر شد

کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در ادامه پشت تریبون مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم. امروز به مجلس آمدم تا تشکر کنم و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث‌های مجلس مطرح کردم، کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران‌ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان تاکید کرد: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن‌ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند. با رأی مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیازهای مردم باشم.

وی در ادامه بیان کرد: تقوا از دیدگاه قرآن حرکت بدون خطا در همه حوزه‌ها است. اگر پول و پست و مقام ما را گول نزند، می‌توانیم حق را بگوییم و یار و یاور مظلومان باشیم. باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خدمتگزار مردم باشیم و مردم در انتخابات آمدند و مشت محکمی به دهان کسانی زدند که می‌گفتند مردم ایران پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند. ان‌شاءالله با هم بتوانیم مشکلات و گره‌های کشور را حل کنیم و شرمنده مردم نشویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ