عزاداری‌های محرم امسال بار دیگر نشان داد ما ملت امام حسینیم

اقتصاد ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عزاداری‌های محرم امسال بار دیگر نشان داد ما ملت امام حسینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، اظهار کرد: ملت شریف ایران مانند سال‌های گذشته حضور باشکوهی در مراسم‌ها و برپایی عزای سید الشهدا و یاران ایشان داشتند. بار دیگر ملت ایران نشان دادند که ملت امام حسین (ع) هستند و خداوند متعال به تمامی واعظان و مداحان گرامی و عموم بانیان اقامه عزای سید الشهدا و نیروهای جان بر کف انتظامی که تلاش کردند هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های عزای حسینی برگزار شود، اجر و پاداش دهد.

وی در ادامه، گفت: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حمله به غیرنظامیان و زیرساخت‌ها را بیش از پیش دنبال کرده و سران کشورهای غربی نیز در برابر فروپاشی تمدن بشری و با تکیه بر منافع مادی و تکیه بر لابی‌های صهیونیستی در سکوت به سر می‌برند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که نمی‌تواند موازنه امنیتی را که بر هم خورده و هم در رسانه و هم در میدان نبرد به ضرر آن تمام شده است، تغییر دهد.

قالیباف درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، گفت: انتخابات ریاست جمهوری به روشنی نشان داد نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد. عدم تمایل بخشی از جامعه برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهالی سیاست را به خود بیاورد. باید از ظرفیت تغییراتی که در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده است،  برای برطرف‌ کردن دلایل کاهش مشارکت استفاده کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ