رییس جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم هوشیار باشد

اقتصاد ایران: زرندیه- امام جمعه زرندیه گفت: رییس جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم هوشیار باشد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برگزاری ۲ مرحله انتخابات آزاد و با امنیت کامل به فاصله ۴۰ روز پس از شهادت آیت الله رئیسی همچنین صیانت از آرا حتی با وجود شهادت دو تن از مأموران انتظامی، نشان از اهمیت موضوع و از ویژگی‌های مردم‌سالاری دینی است که در کمتر مملکت و نظامی در دنیا مشهود است.

امام جمعه زرندیه با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی ولی‌نعمت مسؤولان هستند، افزود: زمانی که رئیس جمهور منتخب با این سازوکار مستحکم و مطمئن انتخاب می‌شود باید خود را مدیون و بدهکار مردم و نظام بداند هرچند رئیس دولت چهاردهم دارای روحیه مردم داری است.

حجت الاسلام ابراهیمی، خواستار تلاش شبانه روزی و بدون منت از سوی مسؤولان در راستای رفع مشکلات مردم شد و عنوان کرد: رقبای انتخاباتی، احزاب و تشکل‌های سیاسی کشور باید به رئیس جمهور منتخب در پیمودن این مسیر کمک کنند چرا که وی از چهره‌های انقلابی، پایبند به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی، مطیع ولایت و با روحیه جهادی در خدمتگزاری به مردم است.

وی گفت: اعلام حمایت رئیس جمهور منتخب از جبهه مقاومت، موضع گیری صریح در برابر دشمنان، تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی و اعلام سیاست خارجی دولت وی بر ارتباط با دنیا بویژه کشورهای همسایه با اولویت نگاه به شرق قابل تقدیر است و لازمه تحقق این مهم، نیازمند حمایت همه جانبه مردم، مسؤولان و نخبگان است.

امام جمعه زرندیه، خواستار دقت نظر رئیس جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم شد و گفت: جمهوری اسلامی همواره به دنبال تعامل و گفت وگو با دشمنان بوده و هست اما تجربه تلخ برجام باید مدنظر دولت چهاردهم در آغاز گفت وگوهای مجدد باشد تا مملکت و ملت دوباره در چاله گفت‌وگوهای بی ثمر و مضر نیفتند.

وی تاکید کرد: همچنین انتظار است افرادی که در گذشته کارنامه قابل قبولی نداشتند مجدد با پذیرش مسؤولیت ملت و مملکت را به زحمت نیندازند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ