شمسایی:گزینه‌های خارجی را از دست دادیم/مربیان داخلی شبیه‌اند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که فدراسیون فوتبال تاکنون با گزینه‌های خارجی مدنظر او برای عقد قرارداد به‌عنوان مربی به توافق کامل نرسیده است.

- اخبار ورزشی -

وحید شمسایی درباره وضعیت امضای قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال با فدراسیون فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از ابتدای سال تمام تلاش ما بر این بود که قهرمانی آسیا را به ایران بازگردانیم و به دنبال قرارداد مالی نبودیم. فرایند کار قراردادها اینگونه است که رئیس کمیته فوتسال به همراه دبیرکل، خزانه‌دار و رئیس فدراسیون فوتبال آن را امضا می‌کنند و سپس امضای مربی انجام می‌شود.

قرارداد را در فرودگاه امضا کردم
وی با بیان اینکه توافق بر سر مسائل مالی نیز انجام شده، خاطرنشان کرد: قراردادی که امضای این بزرگواران را گرفته بودند، هفته پیش برای من آوردند که در فرودگاه امضا کردم. قرارداد ما به کریمیان (سرپرست تیم ملی فوتسال) داده می‌شود و یک نسخه آن را به ما می‌دهند. روز شنبه کارهای قرارداد انجام می‌شود و قرارداد اعضای کادر فنی نیز به‌صورت خودکار و یکی پس از دیگری امضا خواهد شد.

2 عامل باعث شد زمان را از دست بدهیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد اینکه رئیس کمیته فوتسال گفته بود در انتظار معرفی دستیار خارجی مد نظر شمسایی است، عنوان کرد: بعد از یک هفته استراحت پس از جام ملت‌های آسیا، خواسته‌های خودمان را به اصولی ارائه کردیم که قرار شد جلسه نهایی با تاج انجام شود. اما مسائلی نظیر پرونده مطرح شده در فدراسیون (فساد در فوتبال) باعث شد زمان از دست برود.

قول حضور مربی خارجی را گرفته بودیم
شمسایی درباره منتفی شدن گزینه مد نظرش خودش برای عضویت در کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: سفال‌منش با مربی مورد نظرمان صحبت کرد و قول حضورش در ایران را گرفته بود. فقط کار مذاکره با فدراسیون مانده بود، اما حدود 30 روز زمان گذشت و مربی با تیم دیگری قرارداد بست. وقتی تکلیف کادر فنی روشن نشده بود، اعلام نام مربی مورد نظر به فدراسیون درست نبود.

فوتسال , تیم ملی فوتسال ایران , وحید شمسایی ,

فعلاً گزینه‌های خارجی را از دست داده‌ایم
وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال از برنامه او برای استفاده از مربی خارجی حمایت می‌کنند، یادآور شد: خوشحالم که مقامات فدراسیون فوتبال دید وسیعی دارند. می‌خواستیم مربی خارجی از ابتدای لیگ در ایران باشد و مسابقات را تماشا کند. فعلاً گزینه‌های مورد نظرمان را که تفکرمان به آنها نزدیک بود و صاحب ایده بودند، از دست داده‌ایم. هرچقدر که جلو می‌رویم، زمان از دست می‌رود.

برای پیشرفت در فوتسال باید تغییرات اساسی ایجاد کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد دلیل استفاده از مربی خارجی در جمع دستیاران خود گفت: اگر می‌خواهیم فوتسال ما به‌روز پیش برود، باید تغییراتی اساسی ایجاد کنیم و ارتباط نزدیکی با افراد بسیار سطح بالای فوتسال داشته باشیم. ارتباط‌مان را با این افراد نزدیک کرده‌ایم، اما اینگونه نمی‌توان کاری را پیش برد.

مربیان داخلی شبیه هم هستند؛ ورود مربی بزرگ خارجی چه اشکالی دارد؟
شمسایی در ادامه به تسنیم گفت: یکی دو مربی بزرگی را مد نظر داشتیم که تیم‌های آنها اجازه ندادند از این افراد استفاده کنیم. همه مربیانی که در ایران کار می‌کنند، تقریباً شبیه به هم هستند و شاید فقط تفاوت‌هایی از لحاظ استراتژی داشته باشد. چه اشکالی دارد که یک مربی بزرگ به ایران بیاید و ما هم از او یاد بگیریم؟ نظر دوستان قابل احترام است، اما کسی نمی‌داند چه تفکری داشتیم.

خواستیم بازیکنان قرارداد ببندند و با فراغ بال به جام جهانی برسند
وی درباره برگزاری شش هفته لیگ برتر فوتسال، پیش از آغاز اردوهای تیم ملی تأکید کرد: اگر لیگ را قبل از جام جهانی آغاز نمی‌کردیم، فاصله فصل گذشته تا لیگ امسال به هشت ماه می‌رسید. گفتیم لیگ آغاز شود تا بازیکنان قرارداد ببندند و با فراغ بال و آمادگی به جام جهانی برسند. الان فقط لیگ برتر ایران شروع شده و لیگ کشورهایی چون اسپانیا برگزار نمی‌شود. امیدوارم بازیکنان را در چهار هفته آینده محک بزنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ