حمایت از یمن وفلسطین ادامه دارد/ حمله احمقانه سرآغاز نبرد جدیداست

اقتصاد ایران: حزب الله لبنان در واکنش به تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به الحدیده ضمن محکوم کردن شدید این تجاوز وحشیانه اعلام کرد که حمایت از یمن و فلسطین ادامه دارد و سرآغاز نبرد جدید منطقه‌ای خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به یمن و هدف قراردادن تأسیسات غیرنظامی چون مخازن نفت و نیروگاه برق در بندر «الحدیده» که زخمی شدن دست‌کم ۸۰ نفر انجامید، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای حملات صهیونیست‌ها به یمن را به شدت محکوم کرد.

پایگاه خبری العهد لبنان شنبه شب گزارش داد که جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شدید این تجاوز وحشیانه، با ملت و مقامات شجاع و فرزانه و خانواده‌های شهدای که فرزندان خود را در راه قدس و یاری ملت مظلوم فلسطین و مقاومت شریف آن تقدیم کردند، ابراز همدردی و تسلیت گفت.

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این حمله، با حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا انجام شده است.

در این بیانیه آمده است که تجاوز خائنانه صهیونیست‌ها به یمن با حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا، ادامه تجاوزات آمریکا و انگلیس است.

این بیانیه می‌افزاید: که تجاوزات رژیم صهیونیستی به یمن، موید اهمیت جبهه‌های پشتیبانی در منطقه برای دفاع از مردم فلسطین است.

در ادامه این بیانیه آمده است که «حمله به یمن، تکمیل کننده تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن و در ادامه محاصره مداوم و چند ساله این کشور است. این حمله، مهر تأییدی بر اهمیت بالای جبهه‌های پشتیبانی محور مقاومت در سراسر منطقه است و سران یمن، بصیرت، شجاعت و قدرت لازم را دارند تا برای ایجاد بازدارندگی در برابر این دشمن و همپیمانان منطقه‌ای و بین‌المللی آن، اقدامات مناسب و ضروری انجام دهند.»

مقاومت لبنان در پایان تأکید کرد که از ملت یمن و مواضع تاریخی این کشور در حمایت از ملت فلسطین، حمایت خواهد کرد.

وزارت بهداشت یمن شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس آمار اولیه، ۸۰ نفر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده زخمی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ