یحیی سریع: به تجاوز آشکار دشمن پاسخ خواهیم داد

اقتصاد ایران: سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این کشور به حمله ساعاتی پیش ارتش رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» یمن پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که دشمن صهیونیست در چندین حمله هوایی، نیروگاه برق، بندر و مخازن سوخت استان الحدیده یمن را که همگی اهدافی غیرنظامی هستند هدف قرار داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: ما به این تجاوز آشکار اسرائیل واکنش نشان خواهیم داد و در هدف‌قراردادن اهداف حیاتی دشمن تردید به خود راه نخواهیم داد.

سریع افزود: ما بر بیانیه‌های پیشین خود مبنی بر اینکه منطقه اشغالی یافا ناامن به شمار خواهد آمد تاکید می‌کنیم. ما بر تداوم عملیات حمایتی خود از برادرانمان در غزه با هر پیامد و نتیجه‌ای تاکید می‌کنیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با عنایت خداوند متعال تجهیزات لازم را برای جنگی طولانی با این دشمن تا توقف تجاوز و رفع محاصره از ملت فلسطین آماده کرده‌ایم.

گفتنی است کمی پیش‌تر بندر الحدیده یمن از سوی چندین جنگنده بمباران شد. در پی این حملات آتش‌سوزی در مخازن نفتی این شهر ساحلی به وقوع پیوست.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این حملات از سوی رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل‌آویو صورت گرفته است.

خبرنگار المسیره هم گزارش داد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مخازن نفت و تأسیسات برق واقع در بندر الحدیده را هدف قرار داده است.

همچنین وزارت بهداشت یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» زخمی‌شدن ۸۰ نفر را در پی داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ