حمله به یمن به عربستان و آمریکا اطلاع داده شده بود

اقتصاد ایران: شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عربستان و آمریکا از حمله رژیم صهیونیستی به یمن خبر داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی از سوی صهیونیست‌ها از حمله رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» یمن مطلع شده بودند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تصمیم حمله به یمن در جلسه ویژه کابینه این رژیم با حضور «بتسئیل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی و «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به تصویب رسیده است.

پس از حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یمن، پایگاه خبری آمریکایی «آکسیوس» نیز اظهارات برخی مقامات آمریکایی و صهیونیست را در این خصوص منتشر کرد.

بر این اساس یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حمله جنگنده‌های ارتش این رژیم به بندر «الحدیده» یمن با هماهنگی آمریکا و ائتلاف بین‌المللی ضدیمنی انجام شده است.

گفتنی است کمی پیش‌تر بندر الحدیده یمن از سوی چندین جنگنده بمباران شد. در پی این حملات آتش‌سوزی در مخازن نفتی این شهر ساحلی به وقوع پیوست.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این حملات از سوی رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل‌آویو صورت گرفته است.

خبرنگار المسیره هم گزارش داد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مخازن نفت و تأسیسات برق واقع در بندر الحدیده را هدف قرار داده است.

همچنین وزارت بهداشت یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» زخمی‌شدن ۸۰ نفر را در پی داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ