صهیونیست‌ها البرغوثی را در زندان به شدت مضروب کردند

اقتصاد ایران: عبدالله البرغوثی از رهبران برجسته حماس که در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، به شدت مورد حمله زندانبانان صهیونیست قرار گرفته و مجروح شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم صفاء البرغوثی فرزند این اسیر فلسطینی به رسانه‌ها گفت، پدرش در زندان که در زندان شطه نگهداری می‌شود، مورد حمله وحشیانه زندانبانان صهیونیست قرار گرفته و به شدت مضروب شد به نحوی که قفسه سینه‌اش از چند نقطه دچار شکستگی شده است.

گفتنی است ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نام عبدالله البرغوثی که به 67 حبس ابد محکوم شده در صدر لیست مبادله اسرای حماس قرار دارد اما رسانه‌های عبری زبان تاکید می‌کنند، آزادی این مبارز فلسطینی به مثابه آزادی یک سنوار دیگر خواهد بود.

در این بین یک روزنامه عبری زبان اعتراف کرد، حمله نیروهای انصار الله یمن به تل‌آویو شکست بزرگ دیگری را در کارنامه اسرائیل رقم زده و آن را 7 اکتبر جدیدی برای تل‌آویو توصیف کرد.

روزنامه کالکالیست در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، اینکه یک هواپیمای بدون سرنشین بیش از 2 هزار کیلومتر پرواز کند و دست آخر در مرکز تل‌آویو منفجر بشود، یک شکست فجیع برای سامانه پدافند هوایی اسرائیل محسوب می‌شود، این به آن معنی است که آسمان ما آنگونه که گفته می‌شود تحت حفاظت قرار نگرفته است و هر کسی که تصوری غیر از‌ای نداشته باشد، سخت در اشتباه است.

نویسنده این یادداشت که صبح امروز شنبه منتشر شد، تاکید کرد، موفقیت حوثی‌ها در شلیک این هواپیمای بدون سرنشین انفجاری و رسیدن آن به تل‌آویو یک شکست ویرانگر برای ساختار پدافند هوایی اسرائیل است و بیانگر پایان دوره "آسمان صاف" و برتری هوایی مطلق اسرائیل در منطقه است، این اقدام حوثی‌ها تکمیل کننده شکست‌های متوالی اسرائیل در شناسایی و رهگیری پهپادهای دیگری است که وارد حریم هوایی ما شده و ما هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشتیم.

یک مسئولت عالی‌رتبه نظامی اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود در این رابطه تاکید کرد، آنچه که ما بامداد جمعه شاهد آن بودیم، یک 7 اکتبر برای سامانه پدافند اسرائیل است به ویژه که این پهپاد از فاصله 2 هزار کیلومتری به سوی ما می‌آمد و باید ساختارهای هشدار دهنده و اطلاعاتی آن را کشف و اطلاع رسانی می‌کردند.

او تاکید کرد، ما در حالی این شکست رامتحمل می‌شویم که نیروی هوایی اسرائیل سامانه‌‌هایی برای رصد اشیای پرنده در اختیار دارد که همچنان محرمانه و سری باقی مانده‌اند، اما وقتی همه یگان‌ها و ساختارها به شکل مطلوبی کار نکنند، این گپ‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و آن چیزی اتفاق می‌افتاد که شاهد آن بودیم و هواپیمای بدون سرنشینی با ارتفاع پروازی پایین چنین تهاجمی را سامان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ