نقش مردم در کنگره اربعین برجسته است

اقتصاد ایران: رشت – سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اشاره به اینکه نقش مردم در کنگره اربعین برجسته است، گفت: دولت نقش حمایتی و تسهیل گری در پیاده روی اربعین دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب شامگاه شنبه در گفت گوی تلفنی با برنامه تلویزیونی «قدم قدم تا اربعین» اظهار کرد: اقدامات مؤثری که با کمک مردم در ستاد اربعین استان گیلان در سال گذشته صورت گرفته این استان در کشور رتبه برتر را کسب کرد.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اشاره به نشست‌های مستمر این ستاد اضافه کرد: با تشکیل ستاد اربعین و کمیته‌های زیرمجموعه آن می‌توان به کیفیت بخشی خدمات دهی و انسجام بخشی کمک کرد.

احمدی ادیب با اشاره به اینکه نقش مردم در کنگره اربعین برجسته است، گفت: دولت نقش حمایتی و تسهیل گری در پیاده روی اربعین دارد و از این رو باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی بهره بیشتری گرفته شود.

وی با اشاره به روحیه نوع دوستی و خیرخواهی گیلانیان افزود: گیلان از دیرباز به استان خَیر پرور شهرت داشته و این مهم را می‌توان در کمک‌های گیلانی‌ها در ایام دوران دفاع مقدس به جبهه جست جو کرد.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اشاره به نقش خیرین و مردم در برپایی کنگره اربعین حسینی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت مردم، خیرین، بازاریان و فعالین صنفی و اقتصادی در برپایی پیاده روی اربعین در اولویت قرار دارد.

احمدی ادیب با تقدیر از مشارکت و فعالیت افراد در کمیته رسانه ستاد اربعین گیلان بیان کرد: مستند سازی، اطلاع رسانی و تولید محتوای به موقع و مفید در اربعین سال گذشته برجسته و شایسته تقدیر بود و این مهم در سال جاری هم ادامه دارد.

وی گریزی هم به داده‌های آماری اربعین سال گذشته زد و افزود: در سال گذشته ۴۷ هزار و ۶۰۷ نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۴ هزار ۲۳۹ نفر ثبت نام شأن را پرداخت هزینه‌ها قطعی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ