اعتبارات بهزیستی استان سمنان ۱۳۸ درصد رشد داشت

اقتصاد ایران: سمنان_ مدیرکل بهزیستی استان سمنان از رشد ۱۳۸ درصد اعتبارات طی سه سال اخیر در استان خبر داد و گفت: بر همین اساس توانمندی جامعه هدف در اولویت سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع هفته بهزیستی به میزبانی اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۲۹۸ نفر تحت حمایت این سازمان در استان قرار دارند، ابراز داشت: این افراد خدمات مختلف و متفاوتی را از بهزیستی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته اعتبارات این سازمان در استان با افزایش ۱۳۸ درصدی همراه بوده است، افزود: بر همین اساس توزیع وسایل کمک توان بخشی نیز رشد داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه طی بازه ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ برای دو هزار و ۴۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است، ابراز داشت: تلاش شد تا در بهزیستی به خودکفایی و استقلال مددجویان کمک شود.

منطقی بابیان اینکه در حوزه پیشگیری برای ۲۴ هزار و ۴۷۰ کودک سه تا شش سال غربالگری بینایی و برای هشت هزار و ۱۰۰ نوزاد غربالگری شنوایی به انجام رسید، تصریح کرد: این میزان طی سه سال اخیر برای حوزه بینایی ۱۸ درصد و شنوایی ۱۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: طی بازه مذکور ۳۵۰ نفر از جامعه هدف به مشهد مقدس و ۲۶ دختر و ۹ پسر مقیم در خانه نگهداری به کربلا معلی اعزام شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان اضافه کرد: تأسیس اولین خانه امن شبانه روزی غیردولتی ویژه زنان تحت خشونت، تأسیس نخستین مرکز صیانت از بهبود یافتگان درگیر اعتیاد، راه اندازی سامانه پیامکی ویژه ناشنوایان در مرکز اورژانس و ایجاد دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی مهمترین اقدامات انجام گرفته طی بازه مذکور در استان سمنان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ