دلیل حضور امیر قلعه‌نویی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال چیست؟

اقتصاد ایران: رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال دلیل انتخاب امیر قلعه‌نویی برای عضویت در این کمیته را اعلام کرد.

- اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دلیل انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به نظرم عیبی ندارد. این موضوع، هم باعث می‌شود ارتباطات ما بیشتر شود و هم اینکه وقتی می‌خواهیم در سطوح مختلف ملی سرمربی انتخاب کنیم، نظر سرمربی تیم بزرگسالان را هم می‌گیریم. از نظر سازمانی هر کسی که سرمربی تیم ملی بزرگسالان باشد، عیبی ندارد عضو کمیته فنی فدراسیون هم باشد.

«یکی از وظایف اصلی کمیته فنی، بررسی عملکرد تیم ملی بزرگسالان و حتی انتخاب سرمربی برای این رده است؛ حضور امیر قلعه‌نویی در کمیته‌ای که قرار است عملکرد او را بررسی کند عجیب نیست؟»  وی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: شما بخش کوچکی از وظایف کمیته فنی را دیدید. چه عیبی دارد سرمربی تیم ملی بزرگسالان در کمیته عضو باشد که روی انتخاب سرمربی تیم‌های امید، نوجوانان و جوانان هم نظر دهد؟ به هر حال این‌ تیم‌ها باید سیر پیوسته‌ای داشته باشند. در مورد تیم بزرگسالان حرف شما درست است؛ اما درباره رده‌های دیگر حضور سرمربی تیم ملی بزرگسالان در کمیته فنی کار بدی نیست.

رئیس کمیته فنی با اشاره به حضور محمود شیعی مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان در کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: لازم دیدیم که یک نفر در کمیته، به مدیریت آشنا باشد و سال‌های سال هم در باشگاه‌ها مدیریت کرده باشد و مربیان را هم بشناسد. شما اگر می‌خواهید یک کمیته فنی جامع داشته باشید؛ باید در آن از فوتسال،‌ بانوان، فوتبال، پیشکسوت و مدیران نماینده داشته باشید.

به گزارش تسنیم، مجید جلالی، احمد خداداد، امیر قلعه‌نویی و محمود شیعی چهار عضو کمیته فنی هستند و قرار است سه فرد دیگر به این کمیته اضافه شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ