گیتی خامنه به رادیو برگشت

اقتصاد ایران: «میدان مادر» برنامه جدید گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران است که با اجرای گیتی خامنه، از امروز ۳۰ تیرماه، ساعت ۱۵ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مینا نیکانیک تهیه‌کننده برنامه «میدان مادر» با اعلام این خبر گفت: برنامه نمایشی ترکیبی میدان مادر کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران است که با اجرای خانم گیتی خامنه مجری پیشکسوت حوزه خانواده و کودک از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 15 تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر برنامه افزود: این برنامه براساس سند تحول رسانه ملی با رویکرد اجتماعی و فرهنگی حول محور خانه و خانواده با موضوعات اخلاق، سبک زندگی، جمعیت، فرزندپروری، سالمندان و اعتیاد در حوزه‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، مشاوره فردی، کودک و نوجوان، مهارت‌های ارتباطی، ازدواج، تحکیم خانواده، مدیریت اقتصادی و تربیت اسلامی طراحی شده است.

به گفته تهیه‌کننده برنامه؛ در بخش "خونه خوبه" با حضور پدر، مادر، فرزندان، پدربزرگ و مادربزرگ به صورت نمایشی طرح مسئله می‌شود و میهمانان و کارشناسان حاضر در برنامه به ارائه راه حل می‌پردازند. میهمان برنامه به عنوان تجربه‌گر و کارشناس هر روز در برنامه حول موضوع صحبت می‌کنند. در بخش "مستند مامانا"، مادران از تجربه های زیست خود با همسر و فرزندان می‌گویند و درباره موضوع روز برنامه به صورت جمعی گفت‌وگو می‌کنند.

علاوه بر اینها؛ پنج سر فصل برای هر روز هفته با عناوین پیش از ازدواج، سلامت خانواده، روانشناسی خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری درنظر گرفته شده است. از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به اطلاع رسانی اخبار حوزه ازدواج و خانواده معرفی کتاب توسط کودکان، تجربه های تک فرزندی از زبان کودکان، گزارش دادگاه خانواده، گزارش مراکز ناباروری، سکانس زندگی که دیالوگ‌های فیلم‌های خانوادگی سینمای ایران است و واگویه‌های یک ذهن زیبا اشاره کرد.

نیکانیک از برپایی پویش فرزندآوری و کارآگاهان کوچک خبر داد و عنوان کرد: پویشی با هدف فرزندآوری با صدای کودکان خواهیم داشت. بحث داغ جوانی جمعیت، این روزها به شیوه‌های مختلف در برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان جامعه مورد توجه قرار گرفته است. مبحثی مهم که یک سرش به آینده ایران و یک سرش به مقوله امید و امیدآفرینی در زندگی فعلی ما متصل است، لذا"پویش کاراگاهان کوچک" طراحی شده است.

گیتی خامنه مجری، محبوبه نجفعلی دستیار تهیه و نویسنده، سعید بارانی، فاطیما سرلک، آسیه گرجی و دنیا اسکندری کودک 10 ساله از بازیگران، سمانه گلک نویسنده عواملی‌اند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ