مخبر: نیروهای مسلح جزو بازوهای بسیار مؤثر در اداره کشور بودند

اقتصاد ایران: سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با فرماندهان عالی نیروهای نظامی و انتظامی کشور گفت: نیروهای مسلح واقعاً جزو بازوهای بسیار مؤثر در اداره کشور بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده کل انتظامی و وزیر دفاع پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در دفتر محمد مخبر، با گرامیداشت یاد شهید سید ابراهیم رئیسی از خدمات شهید جمهور در دوران تصدی ریاست جمهوری قدردانی کردند.

باقری پس از این دیدار گفت: حقیقتاً دوره دولت سیزدهم یک دوره متمایز برای بنیه دفاعی کشور و توانایی نیروهای مسلح در دفاع و امنیت کشور بود.

وی افزود: دولت سیزدهم نسبت به دولت‌های گذشته اقدامات بیشتری را در تقویت حوزه دفاعی و امنیتی با توجه به دوره سه ساله مسئولیت خود انجام داده و بارهای بسیار سنگینی را بر دوش گرفت.

سرپرست ریاست جمهوری نیز در این دیدار عنوان کرد: نیروهای مسلح واقعاً جزو بازوهای بسیار مؤثر در اداره کشور بودند و هر کجا دولت با کمی و کاستی مواجه می‌شد، بخشی که بدون هیچ توقع و بدون هیچ انتظار وارد کمک به دولت می‌شد، بخش نیروهای مسلح بود.

وی تاکید کرد: ما صمیمانه از همه نیروهای مسلح تشکر می‌کنیم.

فرماندهان عالی نیروهای نظامی و انتظامی کشور در این دیدار با قدردانی از تدابیر رئیس جمهور فقید برای ایجاد هماهنگی مطلوب میان بخش‌های کشوری و لشکری در راستای تقویت بنیه و توانمندی‌های دفاعی کشور تصریح کردند: شهید رئیسی با وجود آنکه تجربه مستقیم فعالیت در نیروهای مسلح را نداشت، اما در مدت کوتاهی پس از تصدی سمت ریاست جمهوری توانست اشراف بسیار بالایی نسبت به مسائل نظامی و دفاعی کشور پیدا کند و در جلسات مربوط به مسائل امنیتی و دفاعی کشور از جمله در جلسه شورای‌عالی امنیت ملی ایده‌های راهگشا و بسیار مفیدی ارائه می‌کرد.

فرماندهان عالی نیروهای مسلح کشور همچنین از تلاش‌های مؤثر دکتر محمد مخبر برای مدیریت اوضاع کشور و به خصوص برگزاری موفق انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در فرصت کوتاه ۵۰ روزه، در روزهای سخت پس از شهادت دکتر رئیسی نیز قدردانی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ