وضعیت شمس آذر برای لیگ آینده/ حفظ شاکله اصلی و افزایش عادی بودجه

اقتصاد ایران: مالک باشگاه شمس آذر قزوین گفت: هدف ما برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر حفظ اصلی شاکله تیم است و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی سعید دقیقی از هدایت تیم فوتبال شمس آذر قزوین، مدیران این باشگاه با مازیار زارع وارد مذاکره شدند و توانستند رضایت این مربی را برای حضور در تیم خود جلب کنند. در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز فصل بیست و چهارم لیگ برتر زمان باقی مانده، هنوز این باشگاه بازیکنی را به خدمت نگرفته و همین موضوع باعث نگرانی هواداران شمس آذر شده است.

مهرزاد نجفیان مالک باشگاه شمس آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: ما شاکله اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد، از آنجایی که اکثر بازیکنان تیم سال گذشته قرارداد دو ساله با ما داشتند، برای فصل جدید هم آنها را در اختیار خواهیم داشت. یکی، دو بازیکن را به علت اینکه سرباز شده‌اند نمی‌توانیم در خدمتشان باشیم.

او ادامه داد: مذاکراتی هم با بازیکنان مدنظر سرمربی داشته‌ایم اما هدف اول ما حفظ شاکله تیم است. در رابطه با علی اصغر اعرابی هم باید بگویم که او با باشگاه خود قرارداد دارد اما علاقه مند به جدایی است و هنوز نمی‌توانم بگویم که او به شمس آذر خواهد آمد یا خیر. اعتقادم بر این است که امسال حضور قدرتمندتری خواهیم داشت و می‌توانیم رضایت هواداران را داشته باشیم.

نجفیان درباره بودجه نقل و انتقالاتی شمس آذر گفت: مطابق دستورالعمل فدراسیون فوتبال ما نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد به بودجه فصل گذشته خود اضافه کرده‌ایم و جای نگرانی نیست و امیدوارم تیم بهتری نسبت به گذشته را در لیگ برتر از شمس آذر شاهد باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ